Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 03:47 Skrevet lørdag kl 03:47 Det har ikke vi Vi har spist ostebaconpølser i natt.😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 13:09 Skrevet lørdag kl 13:09 Det har vi også.😋😋 Vi har lyst på kaffe.☕☕😋😋
TheDarkSycamore - SCM Skrevet lørdag kl 15:42 Skrevet lørdag kl 15:42 Ikke jeg, drikker ikke gruggvann. 🤢🤮 Jeg har lyst på rosenkål grateng igjen. Kanskje lage det igjen en dag. 😋😋🥰
75192 Skrevet lørdag kl 15:49 Skrevet lørdag kl 15:49 Da synes jeg kjøpe de varene som du må ha neste fredag lørdag @TheDarkSycamore - SCM den rosenkål grateng da 👍👍 jeg sitter puzzler med millennium falcon nå for sett help re9 på pause neste fredag spill er for ikke få annfal gått greit til nå tester å ser ikke får annfal spille i dager @TheDarkSycamore - SCM du kan være glad du ikke har eplepsi er noe dritt
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 19:43 Skrevet lørdag kl 19:43 Det har ikke vi Vi har kost oss med middag nå.😋😋
TheDarkSycamore - SCM Skrevet lørdag kl 22:43 Skrevet lørdag kl 22:43 Ikke jeg. Jeg har kost meg med streamen min i dag. 🤗🎮
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 01:12 Skrevet søndag kl 01:12 Det gjør ikke vi Vi har drukket Urge og Cola nå.🧃🧃🥤🥤😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 13:55 Skrevet mandag kl 13:55 Det har ikke vi Vi har sovet lenge i dag.🥱🥱💤💤😴😴
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 19:29 Skrevet mandag kl 19:29 Det har ikke vi Vi har spist middag nå.😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 00:28 Skrevet tirsdag kl 00:28 Det har ikke vi Vi har sett på snøklokkene ute i hagen i går mandag.⚪⚪
75192 Skrevet tirsdag kl 01:02 Skrevet tirsdag kl 01:02 Ikke jeg har det Sett ferdig Flåklypa: fra Paris til pyramiden nå.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 03:43 Skrevet tirsdag kl 03:43 Det har ikke vi Vi har drukket cappuccino nå.☕☕😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 13:27 Skrevet tirsdag kl 13:27 Det har ikke vi Vi har spist lunsj nå.😋😋
SprengeMobil Skrevet tirsdag kl 19:46 Skrevet tirsdag kl 19:46 Det har jeg også gjort tidligere i dag. Jeg har sett på Kompani Lauritzen i ettermiddag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå