75192 Skrevet fredag kl 21:11 Skrevet fredag kl 21:11 Ikke jeg har det jeg var inne på vr head settet der var batteriet på 81% prosent da 🥰🥰
TheDarkSycamore - SCM Skrevet fredag kl 23:06 Skrevet fredag kl 23:06 Ikke jeg. Jeg har vært på besøk i går.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 00:56 Skrevet lørdag kl 00:56 Det har ikke vi Vi har hørt på musikk nå.🥰🥰
75192 Skrevet lørdag kl 10:14 Skrevet lørdag kl 10:14 Jeg å hører KING OF THE NIGHT TIME WORLD I AM KING IM KING I AM KING OF THE NIGHT TIME WORLD SITTER DU DERE VI SPISE SNOP nå 🥰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 13:14 Skrevet lørdag kl 13:14 Det spiser vi nå Vi har spist potetgull nå.🟡🟡😋😋
N-4K0 Skrevet lørdag kl 15:49 Skrevet lørdag kl 15:49 Jeg spiste litt Maarud Supermix tidligere, men det falt ikke helt i smak. Jeg har kjøpt snop i dag
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 17:38 Skrevet lørdag kl 17:38 Det har vi også Vi har kjøpt mer potetgull i dag.🟡🟡😋😋
N-4K0 Skrevet lørdag kl 17:52 Skrevet lørdag kl 17:52 Jeg også Jeg har tenkt å bestille pizza i kveld 😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 17:56 Skrevet lørdag kl 17:56 Det har ikke vi Vi har tenkt å kose oss med mer snacks i kveld.😋😋
TheDarkSycamore - SCM Skrevet søndag kl 00:22 Skrevet søndag kl 00:22 Ikke jeg. Jeg har undringer på hva slags spill min Major Terning skal velge i dag til streamen min. 🤔🤔
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 01:02 Skrevet søndag kl 01:02 Det har vi også. Vi har lyttet til musikk nå.🥰🥰
TheDarkSycamore - SCM Skrevet søndag kl 21:38 Skrevet søndag kl 21:38 Ikke jeg. Jeg har kost meg med streamen min i dag.
75192 Skrevet søndag kl 21:43 Skrevet søndag kl 21:43 Jeg å ikke din stream @TheDarkSycamore - SCM men jeg streamet spille pc til meta quest 3 de ble glo varme måtte slå de av da jeg leste nå om vr brillene har vifte inni al svarte meg 👍👍 Ja, Meta Quest 3 har en intern kjølevifte som en del av sitt aktive kjølesystem. Denne viften er designet for å styre varmen som genereres av den kraftige prosessoren og forhindre overoppheting under bruk.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 23:26 Skrevet søndag kl 23:26 Det har ikke vi Vi har kost oss med musikk i dag.🥰🥰
Gutensin Skrevet mandag kl 10:14 Skrevet mandag kl 10:14 Jeg gar ikke hørt noe musikk ennå i dag. Jeg har spist frokost nettopp
75192 Skrevet mandag kl 11:30 Skrevet mandag kl 11:30 (endret) Ikke jeg men jeg spiste for ca 30 minutter siden ser ps5 kontroller ladder ennå, fra i går kveld til nå 12:30 da. Er power bank da som bruks da Endret mandag kl 11:31 av 75192
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 12:58 Skrevet mandag kl 12:58 Det har ikke vi Vi har spist lunsj nå.😋😋
N-4K0 Skrevet mandag kl 14:32 Skrevet mandag kl 14:32 Ikke jeg. Jeg har tenkt å spise ostebaguetter med grillkrydder snart.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 17:47 Skrevet mandag kl 17:47 Det har ikke vi, men nam nam.😋😋 Vi har akkurat spist middag.😋😋
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå