Gå til innhold

Jeg har... -leken


Primer4

Anbefalte innlegg

Ikke jeg.

Jeg har hatt en kul drøm nå i natt.

 

Slik går drømmen:

Drømte at jeg hadde en tids klokke. Egentlig var det ikke min da. Det var pertneren min sin klokke som jeg møtte på i drømmen. Det kule var at vi ble etter lyst. Og ble jaget av sikkerhetsvaktene. Som vi ikke skjønte om hvorfor de jaget oss. Jeg følgte etter pertneren min, han hadde ikke klokka på seg. Han hadde den på en trygg plass sånn at den ikke havnet i gærne hender. Sikkerhetsvaktene var fremdeles etter oss, vi klarte til slutt å ristte dem av oss. Vi hoppet og sprang som tullinger, og tilslutt hoppet vi ut ved siden av rulletrappene på det enorme kjøpesentret. Det var for å riste av sikkerhetsvaktene, og det funket. Vis viste fremdeles ikke hvorfor de var etter oss. Om noen par stein kast til så var vi fremme ved tidsklokken. Det var en kassedame som passet på klolla sånn partneren min stolte på. Etter det dro vi inni en senter smug. Den egentlige planeten til partneren var å dra til året 14. Etter annet (husker ikke månden) året 3034. Så viste det seg at klokka nektet å ta en så lang reise. Partneren min trudde den måtte fikkes, så prøvde han og gjøre det. Etter han fikset den, så nektet den fremdeles. Da kom jeg på en forslag, det å prøve å reise noen par timer tilbake i tid. Da sa jeg til han: - Da får vi sikkert vite om hvorfor den ikke vil ta oss til året 3034. Så klart, vi må jo også ungå ikke rote så mye med tidslinjen. Han gikk med på det, da tokk jeg klokka og stilte den til dagens dato, bare noen timer tilbake. Denne gangen fungerte det faktisk. Og klokka tokk oss noen timer tilbake i tid.

I denne delen av drømmen begynte jeg faktisk så smått å våkne. Sånn jeg ikke skulle ønske jeg ikke gjore. Men, jeg fikk nå med meg at når vi var fremme, så sa det noe i høtalene ikke senterets sine høytelere, men klokkas høytaler. - Dere har nå nådd deres destinasjon. Så var det noe jeg hørte som partneren min ikke hørte, siden jeg holdte klokka: - Klokka vil bli destruert den (husker ikke datoen). Det ga jo mening om hvorfor klokka nektet oss å reise til året 3034.

I denne delen av drømmen var jeg lys våken. Skulle virkelig ønske at jeg ikke våknet. Har en følelse av at sikkerhetsvaktene har noe med dette og gjøre, at det er derfor de var ut etter oss.

Endret av TheDarkSycamore - SCM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...