Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 22:57 Skrevet søndag kl 22:57 Det har vi også Vi har drukket vann nå.💧💧
SprengeMobil Skrevet søndag kl 23:01 Skrevet søndag kl 23:01 Samme også. Jeg har spist spareribs til middag igår.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet mandag kl 00:34 Skrevet mandag kl 00:34 Ikke jeg. Jeg har sett på opptak av Spillet akkurat nå på Tv2 Direkte. Håper min andre favoritt Nora Haukland vinner. ☺️☺️ Lilli Bendriss kom ikke langt. 😔😒
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 02:51 Skrevet mandag kl 02:51 Det har ikke vi Vi har spist frokost nå.😋😋
N-4K0 Skrevet mandag kl 05:28 Skrevet mandag kl 05:28 Ikke jeg. Jeg har litt småarbeid å gjøre ferdig i dag.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet mandag kl 08:34 Skrevet mandag kl 08:34 (endret) Ikke jeg. Jeg har planen og dra på butikken i dag og kjøpe det jeg mangler. Endret mandag kl 08:34 av TheDarkSycamore - SCM
N-4K0 Skrevet mandag kl 12:37 Skrevet mandag kl 12:37 Jeg var ute en tur tidligere. Jeg har gjort noen runder med spilling i dag og skal gjøre mer.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 13:06 Skrevet mandag kl 13:06 Det har ikke vi Vi har vært i dusjen.🚿🚿
75192 Skrevet mandag kl 15:58 Skrevet mandag kl 15:58 Ikke jeg har det ser på Harry Potter og føniksordenen nå 4 filmer er jeg ferdig med 5 nå
Sviskepott Skrevet mandag kl 16:06 Skrevet mandag kl 16:06 Det gjør ikke jeg. Jeg har spist en fiskekake rett i kroppen og den var god.
N-4K0 Skrevet mandag kl 17:55 Skrevet mandag kl 17:55 Ikke jeg. Hjemmelagde fiskekaker er toppers 😋 Jeg har tenkt å køye om ikke lenge.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 18:33 Skrevet mandag kl 18:33 Det har ikke vi Vi har spist middag.😋😋
TheDarkSycamore - SCM Skrevet i går, 11:12 Skrevet i går, 11:12 Ikke jeg enda. Jeg har planer om og lage rosenkål grateng om noen uker. 😋😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 11:36 Skrevet i går, 11:36 Det har ikke vi. Vi har lyst på både lasagne og moussaka nå.😋😋
75192 Skrevet i går, 16:11 Skrevet i går, 16:11 Dere lurte meg fikk lyst på det jeg å sett nesten ferdig harry potter og halvblodsprinsen nr 6
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 18:33 Skrevet i går, 18:33 Det har ikke vi Vi har snopet nå.😋😋
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 🤔 Øh, ikke jeg tror jeg. Jeg har laget hjemmelaget potetmos idag med tre forskjellige smaker, en med hvitløk smak, en med svart pepper smak og basilikum smak. ☺️🤗
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 39 minutter siden Skrevet 39 minutter siden Det har ikke vi, men nam nam.😋😋 Vi har spist kyllingsalat.🍗🍗🍗🍗🥗🥗😋😋
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå