Gutensin Skrevet 4. oktober Skrevet 4. oktober Jeg også, formange timer siden. Jeg har spist nattmat nå
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. oktober Skrevet 4. oktober Det har ikke vi Vi har spist potetgull nå.🟡🟡😋😋 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. oktober Skrevet 5. oktober Ikke jeg. Jeg har spist potetgull igår, med hvitløksdip.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. oktober Skrevet 5. oktober Det spiste vi også i går Vi har planer om å spise tortillachips med salsadipp neste helg.😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. oktober Skrevet 5. oktober Det har ikke vi Vi har vært ute i skogen og sett litt på småherjingene etter stormen Amy.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. oktober Skrevet 6. oktober Det har ikke jeg. Jeg har kost meg med streamen min igår.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. oktober Skrevet 6. oktober Det har vi også Vi har kost oss med musikk nå.🎼🎼🎵🎵🎶🎶
Sviskepott Skrevet 6. oktober Skrevet 6. oktober Her er det stille, så det har ikke jeg. 😕 Jeg har en liten oppvask på vent i dag.
N-4K0 Skrevet 6. oktober Skrevet 6. oktober Jeg har også litt oppvask stående. Jeg har bestilt barfotsko på nett (tynnere, fleksible såler som skal gi et mer naturlig ganglag).
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. oktober Skrevet 6. oktober Det har ikke vi Vi har aldri handlet på nettet.
N-4K0 Skrevet 6. oktober Skrevet 6. oktober (endret) Jeg handler mer på nettet enn fysisk, utenom mat og vanlige forbruksvarer. Jeg har lagt det jeg har av skruer og kroker i annen oppbevaring nylig. Endret 6. oktober av N-4K0
MR SPEED Skrevet 6. oktober Skrevet 6. oktober Ikke jeg har det... Jeg Kjøpt i dag både på meny å oda da 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. oktober Skrevet 6. oktober Det har ikke vi Vi har aldri tenkt tanken på å handle i annet enn fysiske butikker, når det kommer til matvarebutikker.👨🦰👩🦰
Sviskepott Skrevet 7. oktober Skrevet 7. oktober Det tenker jeg på hele tiden og er glad for nettmuligheten. Jeg har handlet for litt mere enn jeg hadde tenkt i det siste, har du det også slik innimellom? 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. oktober Skrevet 7. oktober Det hender nok det, må vi innrømme Vi har spist lunsj nå.😋😋
MR SPEED Skrevet 7. oktober Skrevet 7. oktober Inrømmer jeg kjøpte twist for 2000.kr nå, svaret kommer siden 😀
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. oktober Skrevet 7. oktober Det har ikke vi Vi har spist middag nå.😋😋
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå