Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. april Skrevet 11. april Det har vi også.🥤🥤😋😋 Vi har drukket masse Urge i dag.🔋🔋😋😋
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. april Skrevet 11. april Ikke jeg. Jeg har mistet hovednettet mitt igjen. Håper det blir fikset i dag. 😔🥺
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. april Skrevet 11. april Det har ikke vi. og vi synes at det er kjipt å høre vi håper at du får hovednettet tilbake snart. Vi har vært på McDonalds i dag.🍔🍔🍟🍟🥤🥤😋😋
MR SPEED Skrevet 11. april Skrevet 11. april Ikke jeg har vært på rema bakeriet apoteket meny i dag 😊😊
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. april Skrevet 11. april Det har ikke vi Vi har kjøpt påskesnop i dag.😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. april Skrevet 12. april Det skal ikke vi, for vi er våkne nå Vi har akkurat drukket kaffe nå.☕☕😋😋
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. april Skrevet 12. april Ikke jeg, drikker ikke kaffe. Jeg har Magic planer i morgen.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. april Skrevet 12. april Det har ikke vi Vi har spist på McDonalds i dag.🍔🍔🍟🍟🥤🥤😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. april Skrevet 12. april Det har ikke vi Vi har akkurat drukket brus.🥤🥤😋😋
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. april Skrevet 12. april Det har jeg også. Jeg har tatt ut søpla i dag.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. april Skrevet 12. april Det har vi også Vi har akkurat spist potetgull.🟡🟡😋😋
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. april Skrevet 12. april (endret) Det har ikke jeg. Jeg har sotte på Sport Golf Live nå på tv'en. ⛳️⛳️ Endret 12. april av TheDarkSycamore - SCM
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. april Skrevet 12. april Det har ikke vi Vi har tenkt å meditere litt nå straks.🧘♂️🧘♀️
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. april Skrevet 12. april Ikke jeg. Jeg har planen og legge meg om ikke så gruelig lenge. 🥱💤😴
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. april Skrevet 13. april Det har ikke vi Vi har planer om en egg & bacon frokost med appelsinjuice til, sånn cirka klokken 05.00.🍳🍳🍳🍳🥓🥓🥓🥓🍊🍊🧃🧃😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. april Skrevet 13. april Det har ikke vi Vi har hørt på The Beatles nå i sted.♥️♥️♥️♥️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå