Gå til innhold

Den mest pervo tråden ever! (NB! Stygge ord og insults forekommer, adgang på eget ansvar!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spør administrator, om de kan aktivere negativ rating også, enn bare positiv rating på innlegg. Den funksjonen finnes i systemet, og kan enkelt aktiveres med få tastetrykk.

 

Da hadde jeg falt på bånn :)

 

En til to plusser er ikke "populære innlegg". Et innlegg blir markert som "populært" etter først ti plusser. Så om din definisjon av "populære innlegg" baserer seg på 1-2 plusser, ja, da har enkelt-plusser stor innvirkning. Men da er du også frakoblet definisjonen som vi andre bruker.

 

Jeg er sikkert nok den verste du har registrert i trådene dine ja. Du nevner ikke hva jeg er verst til, så tar det som et kompliment uansett. :)

 

Hadde du brukt brillene dine, som jeg har oppfordret til utallige ganger, så hadde du sett at jeg skrev "populærstjerne", og det er når innlegget får en stor stjerne på seg, og den utløses riktig nok ved 10 plusspoeng.

Du tar feil.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Slimda,

 

Hadde du lest innlegget på forrige side, så hadde du sett at jeg brukte anførselstegn. Et innlegg er først populær når det har fått populærstjerne, altså 10 ryktepoeng. Men det er også mulig å si at dersom 10 innlegg av 100 har fått 1-2 ryktepoeng, så er de mer "populær" enn de innleggene uten ryktepoeng. Dermed skal det lite til for å underminere denne lille populariteten.

 

Var det så vanskelig å forstå?

 

Boil-in-bag-ris,

 

Relax!

Lenke til kommentar

Var det så vanskelig å forstå?

Det er ikke vanskelig å forstå når du forklarer hva du mener. Men når du ikke forklarer hva du mener, og antar at folk leser tankene dine, så er det ikke like lett.

 

Og nei, 1-2 plusser, selv om resten av innleggene har null, betyr ikke at den er populær. I noen som helst forstand. En eller to personer gjør ikke noe til "populært". Uansett om du bruker anførselstegn eller ei.

 

Dermed skal det lite til for å underminere denne lille populariteten.

Den eneste her som bryr seg om plusspoengene, er du. Resten lever videre uten å bry seg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Med mindre du har kjøpt deg piratbukse fra Cubus og skulderpapegøye så kan du GI FAEN I Å KAPRE TRÅDEN MIN Tricell!!

 

Innvilget av server, jeg trekker meg ut, må kjøre til flyplassen :)

Lenke til kommentar

Nei hva faen. Dette er ikke morsomt engang. Selvom tråden kommer med oppdateringer. Skal du i det heletatt gjøre noe som er morsomt, så må du har mot-argumenter og for-argumenter. Ikke bare komme med helt løse ting. Det er så komisk. Det er faktisk mange som ikke vet hva trolling er i det heletatt. Det er bare blitt et internettfenomen som "alle" TROR de kan gjennomføre. Det kreves erfaring ved å trolle. Du er på Artige.no nivå, helt forferdelig. Nei faen, kom med noe skikkelig. Her er en fin guide så du kan faktisk skrive noe relevant som folk kan le av. http://www.urban75.com/Mag/troll.html

 

Lykke til.

 

Kom tilbake når du i det heletatt har noe brukbart å komme med.

 

"SHIT AZZ MAN. TROLLA SÅ HEF10 EN I DAG. SA AT HAN HADDE EN FLEKK I ANSIKTET XXDXDXDXD. MEN SERR AZZ HAN HADDE DET IKKE. SÅ HAN STO Å GNIDDE SEG I TRYNET I 5 MIN. HELT SYKT ASS, TROLLE PWND. XDDD".

 

Skjønner du?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei hva faen. Dette er ikke morsomt engang. Selvom tråden kommer med oppdateringer. Skal du i det heletatt gjøre noe som er morsomt, så må du har mot-argumenter og for-argumenter. Ikke bare komme med helt løse ting. Det er så komisk. Det er faktisk mange som ikke vet hva trolling er i det heletatt. Det er bare blitt et internettfenomen som "alle" TROR de kan gjennomføre. Det kreves erfaring ved å trolle. Du er på Artige.no nivå, helt forferdelig. Nei faen, kom med noe skikkelig. Her er en fin guide så du kan faktisk skrive noe relevant som folk kan le av. http://www.urban75.com/Mag/troll.html

 

Lykke til.

 

Kom tilbake når du i det heletatt har noe brukbart å komme med.

 

"SHIT AZZ MAN. TROLLA SÅ HEF10 EN I DAG. SA AT HAN HADDE EN FLEKK I ANSIKTET XXDXDXDXD. MEN SERR AZZ HAN HADDE DET IKKE. SÅ HAN STO Å GNIDDE SEG I TRYNET I 5 MIN. HELT SYKT ASS, TROLLE PWND. XDDD".

 

Skjønner du?

your-argument-is-invalid-meme-collection-1mut.com-13.jpg

Lenke til kommentar

Slimda,

 

Hadde du lest innlegget på forrige side, så hadde du sett at jeg brukte anførselstegn. Et innlegg er først populær når det har fått populærstjerne, altså 10 ryktepoeng. Men det er også mulig å si at dersom 10 innlegg av 100 har fått 1-2 ryktepoeng, så er de mer "populær" enn de innleggene uten ryktepoeng. Dermed skal det lite til for å underminere denne lille populariteten.

 

Var det så vanskelig å forstå?

 

Boil-in-bag-ris,

 

Relax!

Du tar feil.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...