Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] Nettlesaren vert inaktiv annakvart sekund.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nettlesaren (prøvd både Opera og Firefox) vert inaktiv for eit sekund der eg får gjort noko som helst med sjølve programmet, men eg kan fritt byte mellom vindauga og brukt musa. Dette skjer med eitt sekund mellomrom. Hjelp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, defragmentere disken?

Du har mange torrents på nedlasting samtidig? Annen datatrafikk på nettverkskort?

Dette gjeld også andre program enn nettlesarane.

• 2 uker senere...
Skrevet

Norton 360 fann syndaren "Rtlservice.exe". Så da var det berre å avslutte prosessen.

Nåja. Min erfaring tilsier at du ikke engang er kommet halvveis i å løse problemet. Du må også sørge for at prosessen ikke oppstår igjen ved neste oppstart. Og så er det veldig greit å finne ut hvor den kommer fra (hvilket installasjonsprogram bragte utysket med seg i utgangspunktet).
Skrevet

Norton 360 fann syndaren "Rtlservice.exe". Så da var det berre å avslutte prosessen.

Nåja. Min erfaring tilsier at du ikke engang er kommet halvveis i å løse problemet. Du må også sørge for at prosessen ikke oppstår igjen ved neste oppstart. Og så er det veldig greit å finne ut hvor den kommer fra (hvilket installasjonsprogram bragte utysket med seg i utgangspunktet).

Korleis kan eg finne ut det?

http://speedutilities.com/remove/RtlService.exe.html

Skrevet

Godt spørsmål.

Selv foretrekker jeg Autoruns (finnes mange andre alternativer) for å finne ut hva som starter opp sammens med windows.

Men selv dette avanserte verktøyet kommer til kort mot infiserte filer som normalt starter opp med windows.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...