Gå til innhold

Headset med god bass/trykk/kraft til både musikk og spilling


PHCTF

Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Har for øyeblikket Corsair Vengeance 1500 7.1, og jeg er svært misfornøyd med bassen. Det er helt vill bass når jeg trykker hodetelefonene helt inn mot hodet ganske hardt, men det er jo klart at jeg ikke kan sitte slik. For de som er interessert, er lyden ellers veldig klar og fin, uten tvil. Er en høyfrekvens lyd gående hele tiden, og den blir spesielt værre i noen situasjoner (f.eks i TS3, når du muter miccen etc, veldig irriterende).

 

Ser derfor etter et nytt headset med god lyd, veldig kraftig bass (uten at det går på bekostning av klarheten av lyden generelt) og bra komfort (sitter gjerne 12+ timer om dagen). Noen anbefalinger? Budsjettet er ganske åpent for øyeblikket, men strekker meg ikke lengre enn 2000. Helst mye billigere hvis det er mulig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ville hoppa på det uansett om du hadde andre valg fordi for 900 kr så er det ingenting, det koster 1500 kr alle andre plasser, snart vil de ikke ha flere av 32 ohm versjonen. samme som at 250 og 600 ohm ikke ekisterer lengre. + at du kan selge den på finn.no til 900 kr om du angrer, 45 dager åpentkjøp via komplett. 5 års garanti fra beyerdynamic 5 års reklamasjon.

 

finnes bare 3 igjen til 40% avslag. + ingen pc headset som kan måle seg med Mid-Fi headphones :p

 

http://www.komplett....aspx?sku=420872

 

samme headset, med mic.. en mic som koster 200kr til 1400kr mer. YESS and so many bought it xD god lyd treng ikke koste mye penga.

 

Google shit bitches, stop getting ripped off cause your lazy ass cant google shit

Endret av nipton
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Til dere som bruker DT770: har dere DAC, hodetelefonforsterker, dedikert lydkort, eller bruker dere bare utgangen fra det integrerte lydkortet? Vil man gå glipp av mye dersom man tar lyden fra det integrerte kortet? Sikler litt på DT770 selv.

 

Kobler mitt igjennom hodetelefonutgangen på forsterkeren(Nad C326BEE). Om du ikke vil investere i forsterker er nok 32ohm versjonen å foretrekke. Varierer også veldig fra lydkilde til lydkilde. Telefonen min klarer fint å drive 80ohm versjonen, mens pc'ens interne lydkort sviktet, og ga veldig bleik, ukontrollert og kald lyd uten forsterker.

Endret av Mr. A
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...