Gå til innhold

Huawei MediaPad tråd


Anbefalte innlegg

Ok. Merkelig, full reset hjalp ikke. Får se om det går å flashe på nytt, med samme firmware. Som sagt så testet jeg ikke brettet på Android 3.2, prøvde det i 5 min. før jeg ladet det for første gang og deretter flashet til ics.

 

Fått svar både fra Huawei Norge og hovedkontor om Jelly Bean:

 

Dear Customer, Thank you for your feedback on www.huaweidevice.com . Now we provide the solution for your query as below: Sorry about that we also didn’t has the exact time when will release the version. And I do not known which type the customer say,Mediapad 10 FHD will have 4.1 version,S7-301U and S7-931U may will not. If you have further more queries, to ensure we can provide the best solution, please reply to [email protected] with the history directly.

 

Once again thank you for contacting Huawei device. Best Regards. Huawei Device Customer Care Team.

 

 

Fra Norge:

 

Hei

 

Vi har foreløpig ingen informasjon om hvorvidt Android 4.1 vil komme til Mediapad. Evt informasjon om dette vil bli publisert på vår facebookside!

 

Mvh

 

Huawei Norge

 

Uklart svar det første.. Hvis mange sender spørsmålet , så kan det kanskje påvirke litt?

Bruker for øvrig Kindle Fire med stabil ics nå i skrivende (i dette innlegg) stund, svært fornøyd med den.

Er spent på batteritiden til Huawei i praksis, noen erfaringer på dette?

 

Å legge inn Android på nytt hjalp ikke. ...!

Endret av plankeby
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...