Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Blitt voldtatt - liker fortsatt "BDSM"


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg ble voldtatt da jeg var 17, men det tok litt tid for meg å skjønne at dette faktisk var voldtekt, jeg tror hjernen min på en måte ignorerte og fortrenga det for å forsvare meg - det er den konklusjonen jeg har kommet fram til hvertfall. Og siden dette ikke opplevdes som spesielt traumatisk den gang, er ikke dette noe jeg sliter med til daglig, bortsett fra at jeg har enkelte sperrer og jeg synes det er fælt å bare prate og høre om voldtekter, se på film hvor andre blir voldtatt osv. Fikk en reaksjon da jeg skjønte det, vel å merke.

 

Men jeg har alltid likt "BDSM", hvertfall til en viss grad - ikke helt hardcore, jeg vil si middels. Kan faktisk tenne på å bli voldtatt av kjæresten min - dette er selvfølgelig en frivillig handling.

 

Så nå lurer jeg på hva f som er galt med meg.. Vil gjerne høre andre synspunkter på dette, for jeg er skikkelig forvirra. Tør egentlig ikke ta det opp med noen, derfor poster jeg anonymt. Synes det er skikkelig rart, og det gir ingen mening. Anonym poster: aec9cfc5a8e7d0d8d63607ac99ec04a9

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror du at du har bearbeidet dette, eller at du rett og slett har fortrengt følelsene du har rundt dette?

Var dette en familievenn? Hvor gammel var du?

 

Du skriver at du ikke plages av dette på daglig basis siden du ikke så på det som så traumatiserende den gang; når er det du føler deg plaget av det? Er det noe du føler ''trigger'' det på en måte, utenom når du hører om voldtekt eller ser det i en film?

 

Har du hatt mange sexpartnere?

 

Nå spør jeg fælt, og det er bare å la vær å svare på det du ikke vil svare på!

Lenke til kommentar

Tror du at du har bearbeidet dette, eller at du rett og slett har fortrengt følelsene du har rundt dette?

Var dette en familievenn? Hvor gammel var du?

 

Du skriver at du ikke plages av dette på daglig basis siden du ikke så på det som så traumatiserende den gang; når er det du føler deg plaget av det? Er det noe du føler ''trigger'' det på en måte, utenom når du hører om voldtekt eller ser det i en film?

 

Har du hatt mange sexpartnere?

 

Nå spør jeg fælt, og det er bare å la vær å svare på det du ikke vil svare på!

 

 

Hmm. Mye vanskelige spørsmål her som jeg ikke vet helt svaret på selv. Jeg har definitivt ikke bearbeidet dette. Det var en kollega og jeg var 17 år.

 

Det er ingen fasit på når jeg føler meg plaget - det kommer tanker innimellom og det har som regel ikke med ytre omstendigheter å gjøre. Jeg kan gå en tur med hunden, og tenke at: "shit, jeg er jævlig utsatt her jeg går i mørket alene" og da kan jeg begynne å tenke på dette igjen, og jeg blir fysisk kvalm, uvel, synes det er pinlig, føler meg brukt, "skitten", deprimert, angst.

 

Jeg har kjæreste, og hvis han skulle si eller gjøre noe som kan minne om han kollegaen, så blir jeg kvalm og egentlig ganske lei meg.

 

Likevel kan jeg nyte BDSM som normalt de fleste ganger (ikke det at dette er en type sex jeg har veldig ofte - kanskje 4 ganger i året liksom, men det er jo helt klart noe jeg tenner på), andre ganger orker jeg ikke tanken. Jeg synes bare at hele greia er merkelig, at man fortsatt skulle like dette da man har opplevd noe ekkelt ift seksualitet.

 

Jeg har hatt 3 sexpartnere. Anonym poster: 2515d957ae9e2d4be9e9320c79e619cf

Lenke til kommentar

Kunne du tenke deg å få hjelp av en profesjonell? Det kan hjelpe på angsten og alt annet som hører til, og du kan få hjelpsomme verktøy som kan hjelpe deg med å takle disse ''episodene''.

 

Ellers syns jeg ærlig talt at du høres ut som en normal jente med normale lyster og seksualliv. Føler du deg brydd over at du tenner på litt dominanse bortsett fra det at det virker litt rart?

Vil si du er veldig heldig.. mange som ikke kan komme nær andre før lenge etterpå, også mange av de som går helt i motsatt retning og søker nærhet overalt - og gjør hva som helst for den.

Lenke til kommentar

Kunne du tenke deg å få hjelp av en profesjonell? Det kan hjelpe på angsten og alt annet som hører til, og du kan få hjelpsomme verktøy som kan hjelpe deg med å takle disse ''episodene''.

 

Ellers syns jeg ærlig talt at du høres ut som en normal jente med normale lyster og seksualliv. Føler du deg brydd over at du tenner på litt dominanse bortsett fra det at det virker litt rart?

Vil si du er veldig heldig.. mange som ikke kan komme nær andre før lenge etterpå, også mange av de som går helt i motsatt retning og søker nærhet overalt - og gjør hva som helst for den.

 

Jeg går til psykolog 3 ganger i uka fra før av, har vel gjort siden jeg var 16.

 

Ja, jeg synes det er kleint å ha denne type sex fordi jeg aldri tidligere skulle vise min "svake side", jeg skulle aldri blottlegge meg eller vise noe annet enn at jeg er tøff i trynet, og den illusjonen går litt i knus under en slik økt. :wee:

 

Du har vel egentlig rett i at jeg er heldig. Det er jeg! Føler meg bare litt unormal, har aldri hørt om voldtektsofre som liker denne type sex til og med etter en slik episode (men så snakker jeg heller ikke så ofte om mine og andres fetisjer heller..). Anonym poster: 2515d957ae9e2d4be9e9320c79e619cf

Lenke til kommentar

Hadde en prat om dette med kjæresten min for bare noen få minutter siden. Hun har også voldtektsfantasier til tross for at hun ble utsatt for overgrep som ung, i tillegg til at hun fantaserer om å snu på rollene og voldta meg, med binding, facesitting, strap-on og det hele. Bare å stålsette seg mao.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hadde en prat om dette med kjæresten min for bare noen få minutter siden. Hun har også voldtektsfantasier til tross for at hun ble utsatt for overgrep som ung, i tillegg til at hun fantaserer om å snu på rollene og voldta meg, med binding, facesitting, strap-on og det hele. Bare å stålsette seg mao.

 

Veldig godt å høre at jeg ikke er alene, og at det ikke er kjempeunormalt. :)Anonym poster: 2515d957ae9e2d4be9e9320c79e619cf

Lenke til kommentar

Jeg mener at så lenge det ikke plager deg i det daglige, eller det seksuelle livet ditt, så er ikke denne voldtekten noe du er plaget over, dermed er det ikke noe galt med deg. Du tenner bare på BDSM, noe som det ikke finnes noe som helst galt i :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...