Hexafix Skrevet 23. juli 2012 Skrevet 23. juli 2012 (endret) Hva pokker skal jeg gjøre nå? Endret 31. juli 2012 av Hexafix
fenele Skrevet 23. juli 2012 Skrevet 23. juli 2012 Psykolog? http://www.mentalhelse.no/tjenester/hjelpetelefonen
Shruggie Skrevet 23. juli 2012 Skrevet 23. juli 2012 http://no.wikipedia.org/wiki/Distriktspsykiatrisk_senter
Hexafix Skrevet 23. juli 2012 Forfatter Skrevet 23. juli 2012 Det er ikke mentale problemer som en psykolog kan gjøre noe med da det er det miljøet rundt meg som er galt og det er en stund siden jeg begynte å få problemer med å takle det men nå har jeg problemer med å takle problemene jeg har fått ved å takle et vanskelig miljø over lenger tid.
Værktøy Skrevet 23. juli 2012 Skrevet 23. juli 2012 (endret) Det er ikke mentale problemer som en psykolog kan gjøre noe med da det er det miljøet rundt meg som er galt og det er en stund siden jeg begynte å få problemer med å takle det men nå har jeg problemer med å takle problemene jeg har fått ved å takle et vanskelig miljø over lenger tid. Er det mer angst du tenker på? Endret 23. juli 2012 av thypthon^
Hexafix Skrevet 23. juli 2012 Forfatter Skrevet 23. juli 2012 Det er ikke mentale problemer som en psykolog kan gjøre noe med da det er det miljøet rundt meg som er galt og det er en stund siden jeg begynte å få problemer med å takle det men nå har jeg problemer med å takle problemene jeg har fått ved å takle et vanskelig miljø over lenger tid. Er det mer angst du tenker på? Nei, jeg har ikke angst i utgangspunktet. Men angsten er sporadisk og blir sterkere hver gang jeg får anfall.
Elvis Plesly Skrevet 23. juli 2012 Skrevet 23. juli 2012 Slipp deg løs, hva har du på tankene Hexafix?
Shruggie Skrevet 23. juli 2012 Skrevet 23. juli 2012 Nei. Ring DPS. Det er ingen her som kan hjelpe deg. Alle fylker har en psykiatrisk akuttavdeling.
Værktøy Skrevet 23. juli 2012 Skrevet 23. juli 2012 Det er ikke mentale problemer som en psykolog kan gjøre noe med da det er det miljøet rundt meg som er galt og det er en stund siden jeg begynte å få problemer med å takle det men nå har jeg problemer med å takle problemene jeg har fått ved å takle et vanskelig miljø over lenger tid. Er det mer angst du tenker på? Nei, jeg har ikke angst i utgangspunktet. Men angsten er sporadisk og blir sterkere hver gang jeg får anfall. Råder deg slo i bordet hos legen og kreve at du får hjelp, eller så får du en god bekjent eller familiemedlem til å hjelpe deg evnt. (Eller bytte lege etc). Men, du burde kontakte den DPS også, de har nok mye peiling på det uansett om det ikke skulle være mentalt. (Noe symptomer til noe underliggende etc). BTW, her er det plass for hva du tenker på. Slo deg løs!
Hexafix Skrevet 23. juli 2012 Forfatter Skrevet 23. juli 2012 (endret) Jeg vet ikke om noen personer som kan hjelpe meg. Endret 31. juli 2012 av Hexafix
Hexafix Skrevet 23. juli 2012 Forfatter Skrevet 23. juli 2012 ... oh yeh... let me die now... come on... die die die
Hexafix Skrevet 23. juli 2012 Forfatter Skrevet 23. juli 2012 Jeg går snart inn i mitt tredje døgn uten søvn og jeg sliter med å holde balansen selv om jeg ikke er full.
Værktøy Skrevet 23. juli 2012 Skrevet 23. juli 2012 Jeg går snart inn i mitt tredje døgn uten søvn og jeg sliter med å holde balansen selv om jeg ikke er full. Du kan jo bare prøve ringe 116 123 for å høre hva de har å si. http://www.mentalhelse.no/tjenester/hjelpetelefonen
Hexafix Skrevet 23. juli 2012 Forfatter Skrevet 23. juli 2012 Jeg går snart inn i mitt tredje døgn uten søvn og jeg sliter med å holde balansen selv om jeg ikke er full. Du kan jo bare prøve ringe 116 123 for å høre hva de har å si. http://www.mentalhel...hjelpetelefonen Bare jeg finner igjen batteriet til mobilen. Er det gratis? Men hvorfor bruker dem ikke e-post eller skype som jeg er mest tilgjengelig på? Telefon begynner å bli gammeldags.
Hexafix Skrevet 23. juli 2012 Forfatter Skrevet 23. juli 2012 (endret) Jeg har begynt å få kraftige frysninger i hele kroppen. Endret 31. juli 2012 av Hexafix
Pubé Skrevet 23. juli 2012 Skrevet 23. juli 2012 Et døgnåpent tilbud Det er gratis å ringe 116 123 Langt fler som er tilgjengelig på telefon enn på e-post og skype.
Hexafix Skrevet 23. juli 2012 Forfatter Skrevet 23. juli 2012 Forøvrig så forsterkes angsten min dersom jeg må snakke i telefonen så jeg bør unngå telefoner...
Hexafix Skrevet 23. juli 2012 Forfatter Skrevet 23. juli 2012 (endret) Er det greit for dere at jeg gå å legger meg til å sove? Endret 31. juli 2012 av Hexafix
fenele Skrevet 24. juli 2012 Skrevet 24. juli 2012 Lag deg noe mat, se på TV eller en serie du liker og legg deg etterpå. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå