Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

psykotiske tanker. Går det an uten psykose?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva slags tanker tenker du på da? Gi meg ett eksempel. Du ville blitt overrasket over hva som blir ansett som normalt.

 

Jeg tenker at bilder kan se meg og hører tankene mine. Jeg har også vrangforestillinger og onde tanker, som i går når jeg ikke ville at personalet mitt skulle sove på bussen for da tenkte jeg at hun kunne sove dypt og snorke. Hun nappet av kunne jeg se, så jeg vekket henne.

Lenke til kommentar

Jeg har observert at du ved tre anledninger har spurt om din situasjon og tanker her på forumet. Vi her på forumet kan henvise deg til en profesjonell, og det er omtrent det vi kan tilby. Jeg oppfordrer deg på det sterkeste å oppsøke en lege sår fort som mulig! Har du slike tanker kan du fort forverre din tilstand hvis du ikke får snakket med noen profesjonelle om det. Tro meg, å vente gjør vondt verre. Har erfaring innen generell psykriatri og psykoserehabilitering, så ta meg på ordet. Om det viser seg at du ikke er syk, ja, da vet du det iallefall!

 

Håper at du får den hjelpen du trenger! :)

 

PS. Det er ingen skam i å oppsøke profesjonell hjelp!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...