Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Trenger hjelp til ny bil


ccc3

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har en BMW 318-i 1993 mod som jeg er veldig misfornøyd med. Den er veldig dyr i drift mtp at jeg har problemer med den hver mnd i tillegg til at den drikker noe jævlig mye på mila.. Bilmekanikeren min sa han får inn gamle BMW'er hele tiden og at jeg ikke var den eneste... Han anbefalte meg å kjøpe en ny bil som jeg får igjen mer for pengene..

 

Har veldig lyst på ny bil som er mer slitesterk og mere økonomisk mtp på drivstofforbruk og forsikring. Har tenkt litt på Audi eller en nyere BMW, men er litt usikker... Jeg har har så og si null intresse for bil, men jeg kjører ikke gris så bilen min burde jo holde mer mtp at den bare har gått 210 000km..

 

Er litt hekta på Audi A4 Sedan, men vet ikke om det er det lureste kjøpet.. Trenger litt hjelp fra dere mer bilkyndige her inne. Neste bil bør helst ligge under 200 000km stand og relativt nyere modell (2000-oppover).

 

Budsjett; 50-100 000

Endret av oooooo0
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjører Passat selv, er veldig lite feil og bruker ikke så mye på mila.

 

Ok. Passat vurderes sterkt. Fattern mener også det er noe å gå for. Ikke så ulik Audi A4 i designet er den heller i tillegg til at de fleste av de som ligger ute har lav km-stand.

Lenke til kommentar

Passat er knallgode og slitesterke biler.

med tanke på forbruk burde du gå for en diselbil. Slipper du gassen kutter diselmotorer all tilførsel å du triller faktisk helt gratis ned alle bakker.

 

Når det skal være sakt så er ikke mitt intrykk at bmw sin 1.8 er spesielt tørst, så man kan tenke litt på hvordan man kjører.

Lenke til kommentar

Passat er knallgode og slitesterke biler.

med tanke på forbruk burde du gå for en diselbil. Slipper du gassen kutter diselmotorer all tilførsel å du triller faktisk helt gratis ned alle bakker.

 

Når det skal være sakt så er ikke mitt intrykk at bmw sin 1.8 er spesielt tørst, så man kan tenke litt på hvordan man kjører.

 

Passat ser bra ut jo. Ganske utrolig at jeg ikke har sjekket dem ut før egentlig.. Min bil har en gammel og tung motor med lite hk, så sier ikke det da seg selv at den bruker mye bensin? I tillegg er den helt forjævlig om vinteren...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...