Gå til innhold

[Løst] Ny dyr pc med mye støy


Williero7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har fått mange av de ja. Men du foreslo jo en hypotese om at firmaer burde bruke bedre hardware, nå forklarer jeg hvorfor bedre software er løsningen.

Dette er en tråd der trådstarter har oppgradert maskinvare og vurderer å sende inn og kjøpe på nytt fra noen andre som ikke svindler ham. De fleste har da foreslått å fortsette SB-E, med unntak av du som foreslår Ivy Bridge.

 

Hva er det du vil frem til her?

Istedet for å trekke et argument ut av kontekst og kjøre side opp og ned på dette er det kanskje en idé å slutte med dette tullet?

Lenke til kommentar

Jeg har fått mange av de ja. Men du foreslo jo en hypotese om at firmaer burde bruke bedre hardware, nå forklarer jeg hvorfor bedre software er løsningen.

Dette er en tråd der trådstarter har oppgradert maskinvare og vurderer å sende inn og kjøpe på nytt fra noen andre som ikke svindler ham. De fleste har da foreslått å fortsette SB-E, med unntak av du som foreslår Ivy Bridge.

 

Hva er det du vil frem til her?

Istedet for å trekke et argument ut av kontekst og kjøre side opp og ned på dette er det kanskje en idé å slutte med dette tullet?

Dere må ha takk for svarene deres, selv om den siste biten nok var en del over mitt hode. ;0)

Men hvis jeg har forstått riktig så er SB det beste på markedet nå, mens IB er av en nyere teknologi som vil bli satset på i fremtiden?

Jeg må også takke dere for svarene dere ga ellers.

Resultatet jeg har endt opp med etter å ha hørt på dere og konsulert med en mer datakyndig bekjendt er som følgende:

 

Jeg har bestilt ny strømforsyning av merket seasonic X-560 (takk arni90), og så har han som skulle hjelpe meg bestilt et nytt kabinett som skulle være litt større og bedre.Ut over det så har jeg valgt å beholde de komponentene jeg har (selv om jeg har betalt for mye) Og så lurer jeg på om jeg skal prøve å få satt på vannavkjøling på skjermkortet, er dette noe jeg kan kjøpe som passer direkte på? eller må det custom bygges?

Lenke til kommentar

Jeg har bestilt ny strømforsyning av merket seasonic X-560 (takk arni90), og så har han som skulle hjelpe meg bestilt et nytt kabinett som skulle være litt større og bedre.Ut over det så har jeg valgt å beholde de komponentene jeg har (selv om jeg har betalt for mye) Og så lurer jeg på om jeg skal prøve å få satt på vannavkjøling på skjermkortet, er dette noe jeg kan kjøpe som passer direkte på? eller må det custom bygges?

Vannkjøling på skjermkort må nesten monteres med en custom loop ja. Med mindre du går for Corsair-modden, men da må du montere på kjøleribber på alt av VRAM og spenningsregulering og det tar nesten like mye plass som en Accelero-kjøler uten å egentlig gi noen fordeler kjølemessig.

Lenke til kommentar

Nå er jeg ikke helt inneforstått med hva en custom loop er, men det vil si at hvis jeg kjøper dette (se link) så er det ikke bare å sette det direkte på skjermkortet? http://www.arctic.ac...970.html?c=2182

Eksempel på custom loop:

MYPC.jpg

 

Det produktet du har funnt vil fint fungere, men vær klar over at du trenger et sted i kabinettet å montere radiatoren på plas etterpå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...