Gå til innhold

Elkjøps mobilforsikring – en spøk?


Anbefalte innlegg

hadde jeg gjort samme tabben som deg, hadde jeg ikke engang giddet å skrive brevet. en ting er hvis noen kastet deg uti sjøen, fullt påkledd.. men når selv skriver at du muntert hoppet uti vannet selv, vil jeg tro sjansene for at du får ny telefon er relativt minimale. du har iallefall lært at man sjekker lommene for verdisaker før man hopper uti.

 

en r600 er dessuten ikke særlig dyrebar. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hadde jeg gjort samme tabben som deg, hadde jeg ikke engang giddet å skrive brevet. en ting er hvis noen kastet deg uti sjøen, fullt påkledd.. men når selv skriver at du muntert hoppet uti vannet selv, vil jeg tro sjansene for at du får ny telefon er relativt minimale. du har iallefall lært at man sjekker lommene for verdisaker før man hopper uti.

 

en r600 er dessuten ikke særlig dyrebar. :)

 

Du får den summen du kjøpte den for. DVS ca 1200 spenn. Nå i dag er den sikkert ikke vert mer en knappe 200. Men du har rett!! Jeg skal både tenke meg om FØR jeg bader, og FØR jeg skriver årsak på skademeldingsskjemaet!!

Lenke til kommentar

Ikke la disse arrogante selvsikkre mobos sette dette ut av perpektiv.

 

Dette handler om en extra forsikring som du kjøpte og ble ikke æret. For hvad i )=#"¤ var forsikringen da? Liten gave til et firma eller hvad? Nei et sikkerhets middel som du betalte for og viste seg at være ikke vært noet. Bare en liten prinsipp sak og når verdien er så liten skjønner jeg ikke at elkjøp prøver seg.

 

Du har sikkert treffet ett r3fhull som synes du "dum" akkurat som en poster her. Ulykker skjer og det er ingenting "dumt" med det.. og derfor betaler vi for forsykkringer. Noen som ikke skjønner det poeng trenger hjelp :D

 

Lykke til

Simon

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...