Gå til innhold

Activision jobber med The Walking Dead-skytespill (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Activision jobber med å ødelegge enda en tittel, more news at eleven. Eg mistet så uendelig troen etter MW2, og hvordan de mater ut halvferdige kjedelig konsoll inspirerte pc spill.

 

Er det bare Valve som storaktør som klarer noen som helst ting i dag? Blizzard har skuffet voldsomt, men de klarer fortsatt lage noe fengende, selv om kanskje målgruppen dems kræsjer litt med min, for å ikke nevne Bnet 0.2 som nylig kom i ny verson til Diablo, Bnet 0.1 :s

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
drittsiden vg.no ofc copy and pasta hele artikkelen, drittmediet vg er.
Tror de har en avtale med hverandre, mener hvertfall å huske det.On topic: Jeg kan ikke skjønne hvordan noen kan være negativ til dette spillet! Nå har man allerede et rolig, velbalansert Walking Dead-spill, og nå får man et på (antakeligvis) andre siden av skalaen. Tro det eller ei, men noen ganger får man i både pose og sekk. Hvordan er mer valgfrihet negativt?

 

Vel, hadde det hett "zombie ultra killer eller no hadde det vel vært greit men The walking dead har egentlig aldri dreid seg om action.

Lenke til kommentar
drittsiden vg.no ofc copy and pasta hele artikkelen, drittmediet vg er.
Tror de har en avtale med hverandre, mener hvertfall å huske det.On topic: Jeg kan ikke skjønne hvordan noen kan være negativ til dette spillet! Nå har man allerede et rolig, velbalansert Walking Dead-spill, og nå får man et på (antakeligvis) andre siden av skalaen. Tro det eller ei, men noen ganger får man i både pose og sekk. Hvordan er mer valgfrihet negativt?

 

Vel, hadde det hett "zombie ultra killer eller no hadde det vel vært greit men The walking dead har egentlig aldri dreid seg om action.

 

Og ut i fra hvilken informasjon vet du at dette bare dreier seg om action?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...