Gå til innhold

Kickstart

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde det virkelig ikek holdt med å poste èn gang? :-?

når det gjelder modden då høres det litt... snodi ut... men har du lyst har du lov... :lol:

Skrevet

du kan jo lage til ein kick som går opp i ein trykk-knapp når du trakker den ned! dette ville vert det letteste spør du meg, er du kreativ kan dette se å høre ganske bra ut....

Skrevet

Skal du ha SKIKKELIG kickstart, fester du en kondensator type colaboks slik at den lades ut i foten din når du trør på pedaljongen. :lol:

Skrevet

ja...

en generator foran kobla til en likeretter kobla til en zenerdiode kobla til et rele kobla til hk

slik at når man sveiva generatoren måtte man sveive fort nok til å få nok volt til strømmen slipper gjennom zenerdioden slik at releet slo inn å slo på datan...

Skrevet

Det med pedal-idéen kan fort slå tilbake på deg...tenk om du i din store iver over å ha skutt motstanderen din, tråkker ned pedalen under en heftig cs-match? :lol:

Skrevet

Kickstart vekker bare vonde minder i fra da jeg starta Harley'n min og den etter tente. Bang sa det i foten min da kicken bokstavelig talt ble skutt til bake igjen.

Men nå har du antageligvis ikke 10:1 i komp på en PC :roll:

Skrevet

Hmm, hadde vært tøft det. Eller hvis man har en scooter og mini itx hk, så bygger du pc'en inn i rommet der man kan ha hjelmen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...