Gå til innhold

Hva heter sangen, -big butts ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk ikke helt med meg sangen, var det Sir Mix-A-Lot - Baby Got back dere sa? :lol:

Makan til telleposter da! (ja ok jeg er visst ikke mye bedre jeg heller :wink: )

Skrevet

Jeg lurer på hva denne låten heter , har noe med dette i seg : "I want to be an astronaut" & er en dame som synger , er vell litt tekno sang...

Noen som vet ?

Skrevet
takk for hjelpen Woilef , men hva er vitsen med å skrive det samme opp og oppigjen

har bare en ting å si til Krizz, Torstein, SineTwo ...og det er:

SPAM

(jeg skrev det samme fordi noen her på forumet trodde det var mc hammer/feil tittel, men jeg understreket at det ikke var han/det)

Ok, gjør meg denne tjenesten, se når DU joina hardware.no forumet, og sjekk DINE antall poster - sjekk når JEG joina hw.no forumet, og sjekk antall poster. Spam? Det som er spam er å floode forumet med 1000 poster innen noen få måneder og animerte bilder slik du nettopp satt opp over. Will the real cs-fjortiss/2årtildufårmopedlappen please stand up?

Skrevet

jeg vil også være med.

spam.

og forresten.

kanskje det ikke var mc hammer som hadde den sangen. og kanskje karrieren hans gikk hardere i bakken enn.... enn... noe som går i bakken hardt. men buksene hans kan ingen ta ifra ham! ho. ho. hoo... *kremt* :roll:

hva ******, mann. jeg skulle spørre folk om de kunnne hjelpe meg å finne en mp3-spiller. hva i trøndersodd gjør jeg her..?

Skrevet

hvem i alle dager er det som har lagt inn de urteite sensur-ordene..? KJØSS?! ordet mitt begynte på f, og sluttet på aen. men hey. kan ikke vinne alltid. jajamen.

Skrevet
takk for hjelpen Woilef , men hva er vitsen med å skrive det samme opp og oppigjen

Greit nok at det tok litt av i akkurat denne posten, men det er jo greit at flere sier det i sånne poster synes jeg, kommer ofte forskjellige forslag, og om tre foreslår den samme sangen kan du anta at det er det riktige.

AtW

Skrevet

Greit nok at det tok litt av i akkurat denne posten, men det er jo greit at flere sier det i sånne poster synes jeg, kommer ofte forskjellige forslag, og om tre foreslår den samme sangen kan du anta at det er det riktige.

AtW

Akkuratt det jeg skulle frem til - majoriteten ruler :)

Fint det er èn registrert på forumet med litt iq :p

SineTwo

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...