Gå til innhold

Hjelp med New super mario bros DS


Anbefalte innlegg

Hei jeg sitter her å spiller da. Så prøver jeg få kommet meg igjennom den hemmelige utgangen i spøkelseshuset i verden 3. Noen som kan hjelpe meg med det? Har prøvd walktrought på nettet,men jeg er ikke så god i engelsk å google translate hjalp meg men jeg vet ikke hva Kick off er. Ved siden av den døra som er den normale utgangen er det to sånne klosser som jeg kan få ødelagt ved hjelp av ei skillpadde men det er jo ikke noen skillpadde i det spøkelse huset å jeg tror utgangen er der men er ikke sikker. Er det noen som har spilt det som kan hjelpe meg vær så snill å fortelle meg steg for steg hvor jeg skal gå?

 

Men så er det ett problem til.

 

Når jeg så på kartet til morran i dag så jeg at jeg har hoppa fra verden 3 å rett over i verden 5. Jeg har jo tatt slottet å etter min regning burde jeg altså gått til verden 4 men jeg kom til verden 5 etter å ha tatt slottet i verden 3 (hoved slottet med den store coopaen altså).

Åssen kommer jeg til verden fire?

 

Jeg tror nemlig at om jeg kommer meg igjennom spøkelses huset med den hemmelige utgangen så får jeg kanona å kan skyte meg til verden 4,finnes det en anna mulighet å komme til verden 4 uten å rote rundt i det spøkelses huset så gjerne det altså! Håper noen kan hjelpe meg?

 

Mvh Silje.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...