Gå til innhold

Mulig å kjøre gamle programmer i Windows 8 ?


Anbefalte innlegg

Jeg foretrekker fremdeles å bruke Office 2003, og det er flere gode grunner til det (bl.a. en reell fullskjermvisning som ikke er mulig i senere utgaver, pluss at jeg misliker "båndet" som tar altfor mye plass på skjermen i den siste utgaven, selv om det kan reduseres).

 

Jeg ønsker altså fortsatt å kunne installere og bruke Office 2003 også på nye maskiner som kjører med Windows 8.

 

Er det noen som vet om dette blir mulig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for lovende positive svar fra dere som vet mer om dette! Jeg håper det går an å kjøre Office på nye maskiner om kjører Windows 8.

 

Ellers leste jeg at den neste Office-utgaven (nr. 15) vil ha en funksjon som heter Read More, og som nettopp bruker større deler av skjermen (eller hele?) for å gjøre det bedre å lese.

 

Her må jeg virkelig få si til dem som utvikler den nye utgaven: Hva med igjen å gjøre det mulig å bruke ABSOLUTT HELE SKJERMEN TILGJENGELIG FOR Å SKRIVE???!!! Det er tross at det skrive-program, en tekstbehandler, vi snakker om her, og jeg er møkka lei av at så store deler av skjermen kastes bort på båndet og på vertikale "stolper" som helt unødvendig opptar en betydelig del av skjermen!

 

Kan utviklerne få med seg dette, og lage det som en opsjon igjen MED FULL REELL SKJERM, slik utgaven Word 2003 var den siste som hadde. Det blir med andre ord 10 år siden sist for en så SELVFØLGELIG fordel, som man kan velge å ha hvis man ønsker det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...