Gå til innhold

[Løst] Problemer med tretti.no sine flyttefolk fra Bring


Anbefalte innlegg

Jeg bestilte ny vaskemaskin fra tretti.no, og inkluderte installering som ekstratjeneste i ordren min. Flyttefolkene fra Bring leverte vaskemaskinen idag, men til tross for at installering er oppgitt i kvitteringen jeg fikk fra dem med store bokstaver, stakk de rett og slett av etter å ha bært vaskemaskinen inn i stuen min. Jeg ringte straks en av flyttefolkene ang. dette, men han svarte på sin veldig gebrokne norsk at "det skulle du sagt". Det er da for svarte deres oppgave å vite hva kunden har bestilt, spesielt når det står i papirene de gav meg. Jeg ringer tretti.no sin kundeservice ang. dette i morgen, ettersom de har stengt nå (kun oppe til seks).

 

Den mer alvorlige saken er at flyttefolkene har laget fire stygge riper i inngangsdøren min, og to store riper i parketten utenfor som nylig ble fornyet av sameiet. Dette er noe jeg må kreve erstatning for. Når jeg ringer kundeservice, kan jeg kreve at de sender (og betaler for) takstmann?

 

Hovedformålet med dette innlegget er å informere/advare mot tretti.no sine flyttefolk fra Bring. Oppdaterer tråden når jeg vet utfallet av saken.

Endret av AimToMisbehave
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes du er veldig rask på avtrekkeren når du roper høyt ut på et forum og advarer alle mot å handle fra tretti.no, før de i det hele tatt har fått mulighet til å ordne opp. Ja, selv før de har hørt om din misnøye.

 

Det er jo uansett transportselskapet som har ytt dårlig service i første omgang her, ikke tretti.no. Hvis tretti.no nå ordner opp for deg, så er det urimelig å la denne tråden stå med samme emnefelt og uten mer info i førstepost.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Synes du er veldig rask på avtrekkeren når du roper høyt ut på et forum og advarer alle mot å handle fra tretti.no, før de i det hele tatt har fått mulighet til å ordne opp. Ja, selv før de har hørt om din misnøye.

 

Det er jo uansett transportselskapet som har ytt dårlig service i første omgang her, ikke tretti.no. Hvis tretti.no nå ordner opp for deg, så er det urimelig å la denne tråden stå med samme emnefelt og uten mer info i førstepost.

 

Du har nok helt rett i det. Ble litt passiv aggressiv når jeg oppdaget at flyttefolkene hadde ripet opp parketten, ripet opp døra, latt være å installere vaskemaskinen og bare forlatt den i stua mi, og attpåtil nektet for at noe var deres ansvar når jeg ringte dem opp. Litt mye på en gang.

 

Anklaget tretti.no ettersom det var deres logo som stod på alle papirene, og dem som arrangerer transport. Fant ut navnet på transportfirmaet deres (Bring) igår etter at de ringte meg opp på anmodning fra tretti. Oppdaterte hovedinnlegget med det nå. De som kom fra Bring idag var helt ok, så det er kun de to opprinnelige jeg har problemer med. Skadene, uansvarligheten, og atferden generelt.

Endret av AimToMisbehave
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...