Gå til innhold

Raspberry pi


Anbefalte innlegg

Etter litt mer testing med både linux og xbmc på RPI så ser jeg jo det at dette ikke er kraftig nokk, av og til bestemmer den seg for å være treg og det er utrolig irriterende:) Spessielt i xbmc, om lyd formatert er feil i en film og jeg vil endre dette så begynner den så smått å få etterslep i filmene.

 

Nå har jeg bare testet openelec, mulig det er en annen som er bedre når det kommer til xbmc. ?

 

Har også en atv2 som kjører xbmc eden 11 nå og den er faktisk kjappere, men kan da ikke behandle 1080p slik som RPI gjør. Så jeg har nå bestilt meg en Boxee Box for å teste ut dette også :) Den håper jeg kan sluke litt flere filer uten å hakke å styre på.

 

Om ikke dette fungerer så selges alt og en skikkelig HTPC bygges :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Lurte på om det går an å ha to sd kort, et med rpxbmc på og en med et os på og at jeg da kan bytte sd kort hvis jeg vil bruke rasberry pi som os (Linux), med nettleser osv og at jeg kan sett i sd kortet når jeg vil ha xbmc og streame film osv.. Forsto folk hva jeg mente? :p Tenker litt dualboot aktig, bare at jeg må bytte sd kort alt ettersom hva jeg vil bruke...

Lenke til kommentar

Hei!

 

Lurte på om det går an å ha to sd kort, et med rpxbmc på og en med et os på og at jeg da kan bytte sd kort hvis jeg vil bruke rasberry pi som os (Linux), med nettleser osv og at jeg kan sett i sd kortet når jeg vil ha xbmc og streame film osv.. Forsto folk hva jeg mente? :p Tenker litt dualboot aktig, bare at jeg må bytte sd kort alt ettersom hva jeg vil bruke...

Ja. Det er jo 2 forskjellige "harddisker" :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...