Gå til innhold

Har dem begynt å ta betalt for Americas Army?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
omfg :lol::p

Og hva var poenget med det der? Mente du "herregud så dum trådstarteren er, tror at man må betale for det spillet"? I så fall kan du spare deg for slike ting. Det er sånt som senker seriøsiteten her på forumet for oss som faktisk prøver å bruke det til noe fornuftig. Hvis det var noe annet du mente, så beklager jeg at jeg mistenkte deg for å være en som ville fornærme trådstarteren.

Lenke til kommentar

ja, jeg skjønner at det er nok idioter på forumet og jeg vil ikke bli betraktet som en av dem. jeg beklager.. jeg utrykte meg ganske uklart.

 

Det jeg mente var at du som startet tråden er ganske sløv hvis du ikke greier å finne en download til spillet ditt. jeg fant en download på under 90 sec på google og jeg søkte etter; americas army download. rett fram americas army -- download. hva kan være mer logisk enn det hvis du prøver å finne en mirror de de har spillet?

 

hvis man finner det på google på under 90 sec så synes jeg at det er ganske unødvendig å spørre om det.. spessielt når det er et ganske populært spill, og man vet at det er gratis og kan lastes ned.

 

men ok, jeg inser at det var barnslig av meg å si "omfg". baklager.

Lenke til kommentar

Beklager virkelig at jeg lager tåpelige tråder. Tydeligvis ikke så tåpelig siden man faktisk gidder å svare på den. Men hva gjør man ikke for en ekstra post count.

 

Grunnen til at jeg spurte var at jeg ikke fant noen link på www.americasarmy.com. Kun mulighet for å bestille og betale. Derfor trodde jeg at det ikke var gratis lengere. Og derfor spurte jeg.

 

Må bare si unnskyld igjen for at jeg har kastet bort tiden til dere, men det finnes en tilbakeknapp hvis spørsmålet er under deres verdighet.

 

Kan gjerne be yummy fjerne tråden hvis den er så tullete.... så slipper den å ødelegge resten av uka for dere... :roll:

Lenke til kommentar

Nå synes jeg du er litt fjollete. Dette var ikke et personlig angrep og jeg tror du tar det litt for mye inn over deg.

Jeg vil bare si at det finnes en grense for hva en skal spørre om på et forum og her var denne overtrått.

Men, jeg kan godt forstå at du lurer på om du må betale for spillet nå, men det kunne du enkelt funnet ut før man spør på forumet.

 

Ingen sure miner :wink: , det er mange slike poster her på forumet som jeg aldri har giddet å si ifra om. Du får ha en god kveld!

Lenke til kommentar
Dette er en litt tullete tråd. Denne typen spørmål skal man selv kunne løse med litt intelekt. Dette blir som om å be andre om å finne epler for deg på Rimi fordi du ikke gidder å gå gå bort å hente dem selv.

 

 

jeg bruker altid å spørre på butikken om hvor ting ligger. det beste jeg veit. ikke for at det er umulig å finne dem men fordi jeg synes det er artig å se de stakkars folka løpe rundt og finne ting for meg :lol:

Lenke til kommentar
Nå synes jeg du er litt fjollete. Dette var ikke et personlig angrep og jeg tror du tar det litt for mye inn over deg.

Jeg vil bare si at det finnes en grense for hva en skal spørre om på et forum og her var denne overtrått.

Men, jeg kan godt forstå at du lurer på om du må betale for spillet nå, men det kunne du enkelt funnet ut før man spør på forumet.

 

Ingen sure miner :wink: , det er mange slike poster her på forumet som jeg aldri har giddet å si ifra om. Du får ha en god kveld!

 

Dette er et forum da, det er lov og spørre om alt under emnet på forumet og dette forumet heter 'hjelp' så why not?

Lenke til kommentar
Nå synes jeg du er litt fjollete. Dette var ikke et personlig angrep og jeg tror du tar det litt for mye inn over deg.

Jeg vil bare si at det finnes en grense for hva en skal spørre om på et forum og her var denne overtrått.  

Men, jeg kan godt forstå at du lurer på om du må betale for spillet nå, men det kunne du enkelt funnet ut før man spør på forumet.

 

Ingen sure miner :wink: , det er mange slike poster her på forumet som jeg aldri har giddet å si ifra om. Du får ha en god kveld!

 

Dette er et forum da, det er lov og spørre om alt under emnet på forumet og dette forumet heter 'hjelp' så why not?

 

 

 

fordi det er dumt å spørre om ting man kan finne svaret på under 90 sekunder. men selvfølgelig - hvis man ikke får det til så kan man jo spørre.

 

men som sagt.. google er din venn. man finner mye på google.

Lenke til kommentar
Nå synes jeg du er litt fjollete. Dette var ikke et personlig angrep og jeg tror du tar det litt for mye inn over deg.

Jeg vil bare si at det finnes en grense for hva en skal spørre om på et forum og her var denne overtrått.  

Men, jeg kan godt forstå at du lurer på om du må betale for spillet nå, men det kunne du enkelt funnet ut før man spør på forumet.

 

Ingen sure miner :wink: , det er mange slike poster her på forumet som jeg aldri har giddet å si ifra om. Du får ha en god kveld!

 

Dette er et forum da, det er lov og spørre om alt under emnet på forumet og dette forumet heter 'hjelp' så why not?

 

 

 

fordi det er dumt å spørre om ting man kan finne svaret på under 90 sekunder. men selvfølgelig - hvis man ikke får det til så kan man jo spørre.

 

men som sagt.. google er din venn. man finner mye på google.

 

snart kommer folk til å søke på google etter andre spillforum å poste på, om alt dette "drit i å spør oss, finn ut sjøl" innstillinga fortsette...

Lenke til kommentar
hvordan vil dere reagere hvis jeg spør som følger;

 

hvordan skriver jeg på et forum? hvor finner jeg msn pluss? hvor finner jeg gratis spill? hvor finner jeg de beste cs banene? osv....

 

jepp, det er synd at ikke alle følger dine "kode for hvordan å oppføre seg på internett", jeg som trodde nordmenn var kalde nok fra før. hvorfor holdt du deg ikke bare unna posten hans?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...