Gå til innhold

Vil et asus 670 top kjøre 2500x1400?


Anbefalte innlegg

Jeg har nå kjøpt pc som jeg skal bygge og jeg skal nå kjøpe pc-skjerm og jeg har lyst på dell ultrasharp 27 tommer, men kan jeg spille spill i native(2500x1400)?

Og støtter alle spill native(2500x1400)?

Relevant specs:

I7-3770k

Asus gtx 670 top

Endret av okwepeokwe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har nå kjøpt pc som jeg skal bygge og jeg skal nå kjøpe pc-skjerm og jeg har lyst på dell ultrasharp 27 tommer, men kan jeg spille spill i native(2500x1400)?

Og støtter alle spill native(2500x1400)?

Relevant specs:

I7-3770k

Asus gtx 670 top

Ja, du kan kjøre spill i Native oppløsning med et 670, akkurat som du kan med alle andre skjermkort med DVI-port. Om du lurer på om GX 670 har nok kraft til å gjøre dette, så vil jeg si ja, med forbehold om at du må senke innstillingene ganske kraftig i spill som Witcher 2 og BF3 for å opprettholde god flyt.

 

Ikke alle spill støtter 2560x1440, men det er veldig få som ikke gjør det. En haug med spill har teksturer som er for lavoppløselige for å se bra ut i 2560x1440.

 

Ultrasharp U2711 er forøvrig ganske forferdelig å spille spill på i min mening, inputlag på den er over 30 ms i enkelte tilfeller.

Lenke til kommentar

Om du lurer på om GX 670 har nok kraft til å gjøre dette, så vil jeg si ja, med forbehold om at du må senke innstillingene ganske kraftig i spill som Witcher 2 og BF3 for å opprettholde god flyt.

 

Ultrasharp U2711 er forøvrig ganske forferdelig å spille spill på i min mening, inputlag på den er over 30 ms i enkelte tilfeller.

Har du noen 25x14 skjermer med mindre inputlag som du vet om?

Når du snakker om å senke innstillingene kraftig. Mener du fra high/ultra til medium eller til og med enda lavere.

Forresten jeg skal spille witcher 2 på denne eventuelle skjermen.

Lenke til kommentar

Har du noen 25x14 skjermer med mindre inputlag som du vet om?

Når du snakker om å senke innstillingene kraftig. Mener du fra high/ultra til medium eller til og med enda lavere.

Forresten jeg skal spille witcher 2 på denne eventuelle skjermen.

HP ZR2740W har langt mindre inputlag.

Jeg snakker om at BF3 sannsynligvis må gå på High istedet for Ultra og Witcher må settes ned til rundt Medium/High

Lenke til kommentar

Har du noen 25x14 skjermer med mindre inputlag som du vet om?

 

 

Har nettopp siklet på en ips skjerm pga pris, http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=Achieva+Shimian&_sacat=0

 

Ca. 2000 inkl frakt sies det, og den har visstnok lite input lag, da den mangler "hjerne" he he, no brain no headache. Produsenten har brukt sparekniven og fjernet skalering, on screen display og kontroller, eneste kontroll er visst brightness. Finnes fra 4 forskjellige produsenter jeg vet om. De lager også 30" med 2560*1600.

 

http://hardforum.com/showthread.php?t=1675393&page=17

http://www.avforums.com/forums/monitors-webcams-external-video-devices/1625655-achieva-shimian-qh270-lite-unpacking-mini-review.html

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...