Gå til innhold

Apple innrømmer at de ikke er virus-immune


Anbefalte innlegg

Det er jo ikke Apple sin feil at de ikke lenger er virus frie bare for det de kjører ett annet operativsystem osv. det er jo ikke de som lager virus. Og dette er vel bare noe som man må forvente at kommer også til mac nå som de får større og større anndel av markedet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo ikke Apple sin feil at de ikke lenger er virus frie bare for det de kjører ett annet operativsystem osv. det er jo ikke de som lager virus. Og dette er vel bare noe som man må forvente at kommer også til mac nå som de får større og større anndel av markedet.

 

På samme måte er det jo ikke Microsoft sin feil at Windows ikke er virusfritt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Isåfall er det jo en utrolig slesk og løgnaktig måte å formulere seg på, som jeg vil kalle villedene markedsføring. Det blir litt som toyota skulle skrytt av at de ikke fikk bilrust, men når bilen ruster så sier de "det er ikke en vanlgie bil, det er en hybrid, det var det vi mente", med en slik tolkning så er jo hele påstanden tom og uten innhold, og har som eneste mål å prøve å lure folk.

 

AtW

 

Jeg er helt enig, og jeg har aldri forsvart den metoden. Det jeg prøver å påpeke er at "journalister" i hw.no, leser saker på andre sider, og deretter lager egne virkeligheter, i beste "Se og Hør"-stil.

Lenke til kommentar

Isåfall er det jo en utrolig slesk og løgnaktig måte å formulere seg på, som jeg vil kalle villedene markedsføring. Det blir litt som toyota skulle skrytt av at de ikke fikk bilrust, men når bilen ruster så sier de "det er ikke en vanlgie bil, det er en hybrid, det var det vi mente", med en slik tolkning så er jo hele påstanden tom og uten innhold, og har som eneste mål å prøve å lure folk.

 

AtW

 

Jeg er helt enig, og jeg har aldri forsvart den metoden. Det jeg prøver å påpeke er at "journalister" i hw.no, leser saker på andre sider, og deretter lager egne virkeligheter, i beste "Se og Hør"-stil.

Der er jeg ening. Spesielt overskriftene er veldig tabloide på hw.no og sier veldig lite om hva artikkelen egentlig handler om.

Lenke til kommentar

At folk ikke vet dette ennå!?! PC står for personal computer, og det er Microsoft sitt navn på datamaskiner som kjører Windows. Når du skal laste ned programmer, så kan du også velge mellom Mac, PC & Linux-versjon av programmet. Og da er det også bilde av windowsikonet foran PC, apple foran mac, og Tux-pingvinen foran linux.

 

Mulig jeg kommer sent til diskusjonen, men det er vel Macbrukere som ikke vil settes i bås med alle andre.

 

-En Mac er ikke en PC

-En iPhone er ikke en mobiltelefon/smarttelefon

-En iPod er ikke en mp3spiller.

 

Jeg synes det er ett fett.

 

Edit:

 

PC står for personal computer, og det er Microsoft sitt navn på datamaskiner som kjører Windows.

 

PC står for Personal Computer, og det er Apple som gir sitt eget navn på maskinene de lager.

Endret av Knutgrus
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...