Gå til innhold

SLI gtx 680 hydro copper VS gtx 690 Hydro copper

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kommer nok ikke til å kjøre 3-way SLI med 680.

Blir nok en oppgradering til et super gpu kort i fremtiden

Skrevet (endret)

Tenker du å kjøre flere skjermer? GTX690 og GTX680 i SLI har fremdeles bare 2GB VRAM på deling mellom seg så med oppløsninger over 1080p eller flere skjermer kan det bli knapt med minne i enkelte spill, og tre. stk GTX680 på 1x 1080p vil bare være bortkastet. 4GB-utgaven kan derfor være en idé, men det er vel kun 2GB-utgaven av EVGA HC som kommer i første omgang.

Endret av pølsehund
Skrevet

Om 3 år vil GTX 800-serien være på vei ut og GTX 900-serien muligens lanseres snart.

Arni90 kan se fremtiden! :)

Da ser du vel meg også kjøpe et gtx 800/900 kort også? :w00t:

Nei, det er bare slik det har vært de siste 5 årene.

Skrevet

Hmm, hørt at 2 kort i SLi skalerer greit, men 3 og 4 skal fortsatt være ganske forferdelig. Såklart, hvis dere har noen kilder som sier noe annet tar jeg gjerne imot :)

Burde ikke være noe problem siden nvidia reklamerer så mye for spill som støtter SLI på hjemmesiden.

Ja, masse spill som støtter SLi, men bare ett fåtall som støtter 3/4 veis SLi.

Skrevet

Tenker du å kjøre flere skjermer? GTX690 og GTX680 i SLI har fremdeles bare 2GB VRAM på deling mellom seg så med oppløsninger over 1080p eller flere skjermer kan det bli knapt med minne i enkelte spill, og tre. stk GTX680 på 1x 1080p vil bare være bortkastet. 4GB-utgaven kan derfor være en idé, men det er vel kun 2GB-utgaven av EVGA HC som kommer i første omgang.

Finnes det GPU vannblokker til 4gb utgavene?

Skrevet

Det tror jeg faktisk ikke, bortsett fra universalblokker. EVGA HC Classified skal såvidt jeg vet ha 4GB, men når og om denne kommer til Norge er ikke godt å si.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...