Iconz Skrevet 15. juni 2012 Skrevet 15. juni 2012 Jeg har tenkt å kjøpe Macbook pro med disse spec Spesifikasjoner 2,5 GHz dual-core Intel Core i5 Turbo Boost på opptil 3,1 GHz 4GB 1600MHz minne 500GB 5400-rpm harddisk Intel HD Graphics 4000 Innebygd batteri (7 timer) dette for kun 7300 kr via skoletilbudet. Jeg har mulighet til å bytte ut 500GB rpm med en 128 GB SSD for da 1600 kr. - jeg trenger ikke så veldig stor lagringsplass, selvom 128 ikke er så mye hadde jeg fint greid meg med dette, men syns dere det er verdt det?
pkg_inc Skrevet 15. juni 2012 Skrevet 15. juni 2012 Det kommer jo helt an på hva du skal med mac'en. Men uansett er det billigere å kjøpe en SSD selv og installere (bare søk på youtube), er kjempeenkelt, og du sparer penger (desto mer om jo større kapasitet den har). Jeg ser i prisguiden at for 1600kr kan du få dobbelt så stor SSD som Apple gir deg i butikken, så det ville jeg absolutt tenkt på. Uansett; det er jo bare du som vet hvor viktig fart er for deg, mye på mac'en vil gå fortere med SSD.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå