Gå til innhold

Shopping i New York


Anbefalte innlegg

Skal til NY 30.august og har så smått begynt å planlegge turen. Ettersom jeg kun har 5 netter er jeg ute etter tips til butikker som bør avlegges ett besøk. Bor i Soho hvor utvalget skal være bra, men kommer selvsagt til å dra litt rundt på Manhattan - problemet er vel at det er så mye at det kan være greit å planlegge litt på forhånd..?

 

Century 21 har jeg hørt litt blandet om, noen som har vært der?

 

Ellers vurderer jeg å leie bil og kjære til Woodburys, er det verdt det?

 

Det jeg kommer til å se etter er 2-3 par nye sko (brune oxfords og derbys iallefall), muligens en dress, en blazer (eller to), noen nye skorter, en høstjakke og diverse gensere, bukser og accesorier.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Macy's er vel verdt et besøk!! Der har de rikt utvalg fra mange forskjellige merker! (henvender man seg i informasjonen får man eget rabattkort dersom man ikke er fra USA)

 

Har ikke vært på Woodburys på tre år, men da jeg var der var det ikke akkurat himmelsk forskjell fra de ordinære butikkene på manhatten. Det går for øvrig busser rett til Woodburys, så å leie bil er unødvendig.

 

Sko er fantastisk billig der borte.. gå gjerne inn på Macys.com for å se litt på utvalget!

Lenke til kommentar

Macy's og andre kjipe kjedebutikker ville jeg droppet, med mindre det er noe spesielt du skal ha der.

Jeg er ikke helt sikker på hvordan du kan klassifisere Macy's som en kjip kjedebutikk?

De har da virkelig avdelinger for både Calvin Klein, Hugo Boss, GAP, Armani, Kenneth Cole og Marc Ecko? H&M er en kjedebutikk, Macy's er et kjøpesenter..

og om ikke Macy's holder kan du stikke innom Bloomingdales

Endret av a_strann
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Ang Century 21. Jeg vil si at det varierer litt, har vært der 3 ganger. Første gangen fant jeg svært lite, andre gangen var det mye interessant i herreavdelingen og 3 gangen var det liten suksess. Man kan ha flaks der man gjør noen store kupp. Det er forholdsvis mye folk som er i senteret

 

Er noen butikker som er morsomme å besøke bare for å besøke.

 

Paul Smith butikken(e). 142 Greene Street anbefales. godt utvalg av dresser, dessverre ikke billige.

 

Converse butikken i Soho er ganske bra, godt utvalg.

 

Bloomingdales har veldig mange forskjellige merker, helt greit å handle der.

 

Jeg hadde definitivt tatt turen innom Ralph Lauren rugby store i bleecker street. Hele Bleecker street er uansett verdt en gjennomgang.

 

Diesel butikken i 5th avenue er verdt et besøk, apple store er bare 3min unna i tillegg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...