Gå til innhold

Utviklingsdagbok: Civilization V: Gods & Kings (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på om utvikler har lest historie boka jeg.Karthago er den eneste sivilisasjonen som kan flytte enheter over fjell, men Hannibal mistet nesten alle elefantene sine da han gjorde dette, han mistet mange soldater og resten var for slitne til å sloss...

 

Syntes ikke expansionpacken ser spesiellt spennende ut.CIV 5 er et dårlig spill uansett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Lurer på om utvikler har lest historie boka jeg.Karthago er den eneste sivilisasjonen som kan flytte enheter over fjell, men Hannibal mistet nesten alle elefantene sine da han gjorde dette, han mistet mange soldater og resten var for slitne til å sloss...Syntes ikke expansionpacken ser spesiellt spennende ut.CIV 5 er et dårlig spill uansett.

LoL, du må jammen ha lite å gjøre som er nødt å kommentere på et expansionpacken til et spill du ikke liker engang ^.^
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Lurer på om utvikler har lest historie boka jeg.Karthago er den eneste sivilisasjonen som kan flytte enheter over fjell, men Hannibal mistet nesten alle elefantene sine da han gjorde dette, han mistet mange soldater og resten var for slitne til å sloss...

 

Syntes ikke expansionpacken ser spesiellt spennende ut.CIV 5 er et dårlig spill uansett.

 

1/10 - kun fordi du fikk meg til å kommentere

 

 

 

Forhåpninger til expansionpacken gir jeg 8/10

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Lurer på om utvikler har lest historie boka jeg.Karthago er den eneste sivilisasjonen som kan flytte enheter over fjell, men Hannibal mistet nesten alle elefantene sine da han gjorde dette, han mistet mange soldater og resten var for slitne til å sloss...Syntes ikke expansionpacken ser spesiellt spennende ut.CIV 5 er et dårlig spill uansett.

 

Du har rett i at han mistet nesten alle elefantene samt mange av sine soldater, men jaggu ga Hannibal romerne bank på den italienske halvøy (over flere år) etter at han krysset alpene! Noen av de mest storslagne og taktisk beste slag i historien står han for, så at dem var for slitne til å sloss stemmer ikke.

 

Expansionpacken skal uansett prøves :) Civ er Civ

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...