Requi Skrevet 13. juni 2012 Skrevet 13. juni 2012 Dette er under "Top-Up" menyen i PayPal. Hvordan kan man endre "Bank"? Er dette en default-bank for Skandinavia via PayPal for de som legger inn penger på PayPal-kontoen? Hvorfor/hvordan ble denne banken knyttet til min PayPal konto, da jeg ikke har linket min egen bank/bankkonto til PayPal? Takker for svar.
Thorsen Skrevet 13. juni 2012 Skrevet 13. juni 2012 Dette er den baken PayPal har sin konto i. Du overfører penger fra din konto i din bank (f.eks via vanlig nettbank), til PayPal sin konto i banken som vises. 1
Requi Skrevet 13. juni 2012 Forfatter Skrevet 13. juni 2012 (endret) Hva med de som oppholder seg i en annen kant av Europa, eller over dammen f.eks? Jeg vil da tro at PayPal har/bruker banker i andre deler av verden (ikke "Skandinaviska Enskilda Banken")? Er det mulig å endre denne til en annen av PayPal's banker? ...siden jeg utelukket kommer til å bruke $ (dollar) i denne kontoen. Endret 13. juni 2012 av Requi
Herr Brun Skrevet 14. juni 2012 Skrevet 14. juni 2012 Hvorfor vil du overføre til en annen bank? Hva har det å si for deg? Du kan jo dessuten overføre i hvilken valuta du vil.
Naranek Skrevet 14. juni 2012 Skrevet 14. juni 2012 Kontoen Paypal oppgir der er i NOK, så selv om han finner en måte å overføre USD til den vil de bli konvertert til NOK, og så må han konvertere dem tilbake med Paypal. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå