Gå til innhold

Disse bildene viser en "ny iPhone"


Anbefalte innlegg

 

Nå begynner det å bli en god del år side Desire kom ut i butikkene, og Android Market (nå Google Play Store) har forandret seg en god del siden den gang (og dette vet jeg for jeg har hatt Android siden omtrent da HTC Desire kom ut). Det har kommet flere apper og spill, det har kommet bedre spill som takler

 

Jeg kjøpte iPhone i tidlig november og da var det fortsatt overflødig med dårlige spill på min Desire så da var valget veldig lett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå begynner det å bli en god del år side Desire kom ut i butikkene, og Android Market (nå Google Play Store) har forandret seg en god del siden den gang (og dette vet jeg for jeg har hatt Android siden omtrent da HTC Desire kom ut). Det har kommet flere apper og spill, det har kommet bedre spill som takler

 

Jeg kjøpte iPhone i tidlig november og da var det fortsatt overflødig med dårlige spill på min Desire så da var valget veldig lett.

 

Det gjelder å lete etter gode spill ;)

Men selvfølgelig, du går lei av spillet etterhvert, og da må man lete etter nye.

Er fremdeles lite utvalg av GODE spill, men så snart man finner ett, så er du hekta for en liten periode.

Nå skal jeg også se om jeg får kjøpt GTA3, så har jeg noe å gjøre den neste måneden (ville runda det fortere på konsoll/PC, men siden jeg ikke alltid er på mobilen, og bruker den til å ringe og tekste med, og tar den bare frem for å spille når jeg kjeder meg, kommer det til å ta lenger tid før jeg runder det).

Lenke til kommentar

Som svar til trådstarter: Den var stykk! Tviler veldig på at det er iPhone 5. Jeg skjønner ikke hvorfor de plutselig skal endre laderkabel, og jeg skjønner HVERTFALL ikke hvorfor mini-jack utgangen er plassert UNDER telefonen. Noe slikt har jeg ikke sett siden 19 pil og bue. Baksiden var også ganske stygg..

 

Denne telefonen liknet ikke Apple, så jeg venter heller til Apple gir ut en ny telefon, så tar jeg det derifra. Blir nok til at jeg beholder min iPhone 4S uansett :)

Lenke til kommentar

Som svar til trådstarter: Den var stykk! Tviler veldig på at det er iPhone 5. Jeg skjønner ikke hvorfor de plutselig skal endre laderkabel, og jeg skjønner HVERTFALL ikke hvorfor mini-jack utgangen er plassert UNDER telefonen. Noe slikt har jeg ikke sett siden 19 pil og bue. Baksiden var også ganske stygg..

 

Denne telefonen liknet ikke Apple, så jeg venter heller til Apple gir ut en ny telefon, så tar jeg det derifra. Blir nok til at jeg beholder min iPhone 4S uansett :)

 

Handler hele mobilvalget ditt om design? Kamera, skjerm, hastighet osv. Bør ikke dette telle mer enn hvordan telefonen ser ut?

 

Hilsen en som snart får verdens styggeste telefon (SGS III)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Som svar til trådstarter: Den var stykk! Tviler veldig på at det er iPhone 5. Jeg skjønner ikke hvorfor de plutselig skal endre laderkabel, og jeg skjønner HVERTFALL ikke hvorfor mini-jack utgangen er plassert UNDER telefonen. Noe slikt har jeg ikke sett siden 19 pil og bue. Baksiden var også ganske stygg..

 

Denne telefonen liknet ikke Apple, så jeg venter heller til Apple gir ut en ny telefon, så tar jeg det derifra. Blir nok til at jeg beholder min iPhone 4S uansett :)

 

Handler hele mobilvalget ditt om design? Kamera, skjerm, hastighet osv. Bør ikke dette telle mer enn hvordan telefonen ser ut?

 

Hilsen en som snart får verdens styggeste telefon (SGS III)

 

Folk er forskjellige og har forskjellige kriterier når de kjøper noe. Ser ikke problemet i det hele tatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Som svar til trådstarter: Den var stykk! Tviler veldig på at det er iPhone 5. Jeg skjønner ikke hvorfor de plutselig skal endre laderkabel, og jeg skjønner HVERTFALL ikke hvorfor mini-jack utgangen er plassert UNDER telefonen. Noe slikt har jeg ikke sett siden 19 pil og bue. Baksiden var også ganske stygg..Denne telefonen liknet ikke Apple, så jeg venter heller til Apple gir ut en ny telefon, så tar jeg det derifra. Blir nok til at jeg beholder min iPhone 4S uansett :)
Handler hele mobilvalget ditt om design? Kamera, skjerm, hastighet osv. Bør ikke dette telle mer enn hvordan telefonen ser ut?Hilsen en som snart får verdens styggeste telefon (SGS III)

 

SGS3 er råstilig:D likte den ikke på bilder, men når jeg først så den hvite i butikken så ble jeg overrasket over hvor bra designet faktisk var.

 

Lenke til kommentar

SGS3 er råstilig:D likte den ikke på bilder, men når jeg først så den hvite i butikken så ble jeg overrasket over hvor bra designet faktisk var.

 

Enig med deg der as.

Tenkte at dette var noe jeg jeg var glad for at jeg ikke kjøpte når jeg så bildene etter at jeg kjøpte Galaxy Nexus, men når jeg først kom i butikken og fikk holde den og teste den fant jeg ut at den var veldig brukervennlig og smooth som f***.

Men missliker fremdeles TouchWiz ,selv om den ser bedre ut på S3 (har hatt SGS1 og ble fort lei TW).

Lenke til kommentar

Som svar til trådstarter: Den var stykk! Tviler veldig på at det er iPhone 5. Jeg skjønner ikke hvorfor de plutselig skal endre laderkabel, og jeg skjønner HVERTFALL ikke hvorfor mini-jack utgangen er plassert UNDER telefonen. Noe slikt har jeg ikke sett siden 19 pil og bue. Baksiden var også ganske stygg..

 

Denne telefonen liknet ikke Apple, så jeg venter heller til Apple gir ut en ny telefon, så tar jeg det derifra. Blir nok til at jeg beholder min iPhone 4S uansett :)

 

Handler hele mobilvalget ditt om design? Kamera, skjerm, hastighet osv. Bør ikke dette telle mer enn hvordan telefonen ser ut?

 

Hilsen en som snart får verdens styggeste telefon (SGS III)

Overhode ikke, men syns du det er praktisk med minijack utgang under telefonen? For meg er det en selvfølge at prosessor, kamera etc blir forbedret.

Lenke til kommentar

Det å i det hele tatt orke å krangle om hvilke telefon som er best å at en må ha det beste er like Selv har jeg hatt det meste etter iPhone 3g, hadde 3gs, hadde S2, gikk til iPhone 4, har testet S3 og HTC Sensation mye.

 

Selv liker jeg iPhone fordi de ser mye bedre ut, det er renere, og så bryr jeg meg fint lite om den har en prosessor som er 10% dårligere eller totalt er 30% mindre effektiv merker ikke jeg noe til.

 

For meg blir utseende simpelt viktig for min TLF. og det jeg bruker den til er jo kun MSN, ringe, sms, litt web surfing, that is it hehe, å safari er elsk i forhold til hva android har på den fronten.

 

Bunn å grunn er det jo smak å behag, folk som sier at iPhone er superior for X grunn er like skadeskutt som dem som moaner om at Android er bedre pga X grunn.

 

Personlig smak <3 om noen på død å liv må ha det aller beste beste, la dem vel ha det :p

 

selv liker jeg bildene, mitt valg nå snart er å gå bort fra min iPhone 4. for meg så blir S3 for stor og plasticy. så personlig så liker jeg iPhone 5 sitt utseende mye mer om det er som på bildet, ble litt skeptisk når folk starta å nevne at de skulle gå tilbake til rund bakside.

 

Håper bare ikke den blir for stor

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...