Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når er en jente billig?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En jente er billig når hun inntar alkohol og i offentlighet (ute på gaten) drar ned buksen for å få inn staken til en fyr som er kjent for å kun være ute etter en rask runde.

 

Siste kjæresten min har hatt sex med en god del, og han var IKKE utro. Han så knapt på andre jenter, siden han var så fokusert på meg.

 

Det kan du ikke vite med mindre du holdt ham under oppsyn 24 timer i døgnet.

 

Det er ikke hva naive mennesker antar i god tro som teller, men hva som skjer når de snur ryggen til :p

 

De aller fleste er "utro" (man kan igrunnen ikke være utro dersom man ikke er gift eller på annen måte har lovet troskap til partneren) dersom de har muligheten. De få som ikke er det hadde rett og slett ikke muligheten og unnskylder seg med at de valgte å være trofast for at det skal føles bedre for egoet å ikke ha noen muligheter på bortebane.

 

Over en lang nok tidslinje vil alle som har muligheten være utro.

Endret av BadCat
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Unntak finnes jo så klart. Men jeg ville aldri stolt på en rundbrenner.

Man er ikke rundbrenner om man puler rundt med pulevenner.

Er man utro med 1 eller fler vil jeg gå til bruk av ordet rundbrenner.

 

 

 

Player

Løs

Billig

SNOOOOOOOOOOOOORK.

Seriøst, hva er problemet med å pule litt her og der?

Synes det er greit jeg, men man kan være diskre så er alle parter glade. Det virker som endel gutter i denne tråden synes det er kjipt at det er andre gutter som går hjem med en de evt. kunne tenkt seg å kose med. At jenter er løse fordi de er litt rundt her er vel bare misunnelse fra de av dere. slitsomt.

 

Dette høres ut som en tråd laget av noen som går på barneskolen.

Lenke til kommentar

A key that opens alot of doors, is a master key

A lock that gets open by alot of keys, is just a shit lock

 

Men så er penis ikke en nøkkel, ei heller er en vagina en lås.

 

Og til de som prøver å forsvare med at instinkt er grunnen til at menn ligger rundt på mange kvinner, så kan jeg jo slenge inn et like teit argument ved å si at da er det vel greit at kvinner ligger med mange menn siden de fleste ikke blir gravide og dermed må de jo prøve en ny mann siden de instinktet til kvinnen sier at hun vil ha barn?

 

Nei, unnskyld meg, men dette er en type diskusjon som egentlig aldri kommer noen vei. Det er overraskende mange lignende emner her på forumet om dette her, og som vanlig kommer de fleste med generaliserende argumenter for og imot. Noe som resulterer i at jeg kommer og gjentar meg selv med samme setning: Det er ikke så svart/hvitt som de fleste her sier.

 

*sukk*

  • Liker 3
Lenke til kommentar

A key that opens alot of doors, is a master key

A lock that gets open by alot of keys, is just a shit lock

 

Jeg kan dele mine erfaringer rundt dette. Sjekking handler i hovedsak om hvordan man fremstår som person overfor det motsatte kjønn. En mann som fremstår som mer "kosegutt" blir ofte sett på som venn/kjærestemateriale av jenter, og da er ONS mindre aktuelt. Om det oser player av deg vil jenter ofte ha mindre sperrer mot å ha sex med deg første kveld.

 

En player vil da ha mye større tilgang til denne "master key-en" enn det en "kosegutt" vil ha, uten at jenta nødvendigvis er "løs". Selvfølgelig er det mange jenter som ikke vil ha playere, på samme måte som at det finnes jenter som ikke vil ha kosegutter.

Lenke til kommentar

En jente er billig når hun inntar alkohol og i offentlighet (ute på gaten) drar ned buksen for å få inn staken til en fyr som er kjent for å kun være ute etter en rask runde.

 

Siste kjæresten min har hatt sex med en god del, og han var IKKE utro. Han så knapt på andre jenter, siden han var så fokusert på meg.

De aller fleste er "utro" (man kan igrunnen ikke være utro dersom man ikke er gift eller på annen måte har lovet troskap til partneren) dersom de har muligheten. De få som ikke er det hadde rett og slett ikke muligheten og unnskylder seg med at de valgte å være trofast for at det skal føles bedre for egoet å ikke ha noen muligheter på bortebane.

 

Øh, nei? Er så morsomt med personer som tror at alle er like, skylder på "instinkt" og tydeligvis har hatt et noget uheldig kjærlighetsliv... Nei, alle er ikke utro om de får sjansen. Slutt å vær så bitter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

En jente er billig når hun inntar alkohol og i offentlighet (ute på gaten) drar ned buksen for å få inn staken til en fyr som er kjent for å kun være ute etter en rask runde.

 

Siste kjæresten min har hatt sex med en god del, og han var IKKE utro. Han så knapt på andre jenter, siden han var så fokusert på meg.

De aller fleste er "utro" (man kan igrunnen ikke være utro dersom man ikke er gift eller på annen måte har lovet troskap til partneren) dersom de har muligheten. De få som ikke er det hadde rett og slett ikke muligheten og unnskylder seg med at de valgte å være trofast for at det skal føles bedre for egoet å ikke ha noen muligheter på bortebane.

 

Øh, nei? Er så morsomt med personer som tror at alle er like, skylder på "instinkt" og tydeligvis har hatt et noget uheldig kjærlighetsliv... Nei, alle er ikke utro om de får sjansen. Slutt å vær så bitter.

Amen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...