Petterboy95 Skrevet 5. juni 2012 Skrevet 5. juni 2012 hei noen som har tips til deltidsjobber/sommerjobber for ungdom eller steder jeg kan finne ledige jobber ? i Trondheim omerådet jeg er 16 å blir 17
Mr. Lurk Skrevet 5. juni 2012 Skrevet 5. juni 2012 Du burde nok tenkt på det litt før, du kommer nok til å slite med å få jobb. Lykke til
Vertical^ Skrevet 5. juni 2012 Skrevet 5. juni 2012 Du er svært sent ute, ja, men sjansene er fortsatt der. Spør rundt i nabolaget. Plenklipping for eksempel. Det er anbefalt å starte letingen for sommerjobb allerede i mars/april.
Petterboy95 Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Skrevet 5. juni 2012 Du er svært sent ute, ja, men sjansene er fortsatt der. Spør rundt i nabolaget. Plenklipping for eksempel. Det er anbefalt å starte letingen for sommerjobb allerede i mars/april. vet jeg er veldig sent ute har allerede en deltidsjobb på lerkendal , men hadde vært greit med en te fulgt med på finn og flere nettsida en stund men veldig få deltidsjobber til 16-17 åringer
Petterboy95 Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Skrevet 5. juni 2012 gjerne del link til sider der folk legger ut deltidsjobber
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå