Gå til innhold

Anbefalte innlegg

  • Hercules 3D Prophet 9800PRO 128MB DDR 8)

DFI lanparty NFII Ultra :D

AMD Athlon XP2800+ Barton

Corsair TWINX512-3200LL DDR-DIMM 512MB

Creative SB audigy 2 :woot:

Floppy

Plextor PlexWriter Premium

LG DVD-spiller IDE 16x/48x Bulk

Xaser III sølv :lol:

Western Digital Caviar WD1200JB Special Edition

Thermaltake Volcano 11 +pasta

 

dette komme på kr 14 948,84 ink. frakt

 

dette e uden om strømforsyning, keyboard, skjerm, lydanlegg, (måtte pynte litt på prisen for å få lovt av na mor å kjøba)

 

Personlig så syntes eg den e genial men... må bare høre om det e någen andre meninger ude og går? :shrug:

 

 

 

http://ngrforum.salves.net

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mye veldig fint her.

 

Vil allikevel kommentere harddisk-valget ditt. Jeg kjøpte samme (WD) for en liten stund siden, og angrer som en hund på at jeg ikke kjøpte seagate barracuda eller noe annet som er stillere. WD-diskene bråker altså endel.

 

Kanskje det ikke er noe problem for deg, hva vet jeg.

 

Og når det gjelder minne har mitt hjerte falt fullstendig for Twinmos pc3200 m/winbond, selv om det nok finnes dyrere og raskere(på papiret) brikker.

 

Kjøper du DFI-kortet på grunn av bundelen? Uten å være ekspert, har jeg en følelse av at Abit NF7 gir deg mer ytelse for penga, særlig siden det skal være så bra på overklokking. Med en barton 2500+ har du god kjangs til å nå 3200+ hastighet (11x200) uten problemer. (Det gikk fint på mitt MSI K7N2-L uten pci-bus-frekvens-lås til og med)

 

Hvis du av en eller annen grunn skulle følge noen av disse rådene, kan du jo ta noe penga du sparer og kjøpe en blomsterbukett til mor som er så snill og gir deg en så fin pc! (Eller hvordan blir det nå?)

 

 

Lykke til.

Lenke til kommentar

fine den...

Siden eg e fra ein familie med god velstand har eg selfølgeligt 2 rom. Et soverom og et oppholdsrom så det at den bråge gjør isje någen ting(te samen har den jo tross alt 11 extra stillegående vifter).

 

 

Når det gjelder klokking så har eg isje tenkt å gjøre det med det fyste, desuten e Xaser III bare rått (itte min smag, ska isje blande meg opp i din smag men men)

 

takk for tilbake meldingene

SpinnangR

Lenke til kommentar
fine den...

Siden eg e fra ein familie med god velstand har eg selfølgeligt 2 rom. Et soverom og et oppholdsrom så det at den bråge gjør isje någen ting(te samen har den jo tross alt 11 extra stillegående vifter).

 

 

takk for tilbake meldingene

SpinnangR

 

 

:o :o :o :o :o :o unnskyld men jeg får ondt.

Lenke til kommentar
WD-diskene bråker altså endel.

Har du ekstrem god hørsel eller? Syns ikke at min WD bråker noe

spesielt akkurat. Er fornøyd med den.

 

Men du burde vel heller gå for en Maxtor som går på ATA 133 kanskje?

 

Ellers så er vel xp2500+ og Abit NF7 ett bedre kjøp.

 

Lepont kabinettene er stilfulle. men ikke billig heller :)

Lenke til kommentar
fine den...

Siden eg e fra ein familie med god velstand har eg selfølgeligt 2 rom. Et soverom og et oppholdsrom så det at den bråge gjør isje någen ting(te samen har den jo tross alt 11 extra stillegående vifter).

 

 

Når det gjelder klokking så har eg isje tenkt å gjøre det med det fyste, desuten e Xaser III bare rått (itte min smag, ska isje blande meg opp i din smag men men)

 

takk for tilbake meldingene

SpinnangR

 

11 vifter må jo høres endel(hvordan er disse plasert da)

eller mener du at pc"en i den ene rommet og du spiller i det andre

da blir det mye kabler...

Lenke til kommentar

hehe...neida

 

Når det gjelder kabinett så e det forskjelig smak av forskjelige folk...Xaver III syntes eg ser rått ud og i tileg e det genialt med "dupedingser"...

 

WD bråge kansje mer men du får også mer ytelse en med seagate... :woot:

Endret av SpinnangR
Lenke til kommentar
hehe...neida

 

Når det gjelder kabinett så e det forskjelig smak av forskjelige folk...Xaver III syntes eg ser rått ud og i tileg e det genialt med "dupedingser"...

 

WD bråge kansje mer men du får også mer ytelse en med seagate... :woot:  

 

 

PS. det e isje eg som har valgt delene min bror har tatt seg av det (eg har jo selfølgeligt sodde ved siå av) og eg tror hans venner/"kontakter" vett "litt" bere en ein hau med 12 åringer som henge på hardware.no forum...

NO DISRESPECT te moderatorene.  

 

takk uansett for tilbake meldingene

 

 

Vel det var da veldig for en hyggelig tone :o først ber du om hjelp og når noen prøver å hjelpe så trakaserer du dem og beskylder dem for å vere en gjeng 12 åringer :o :o Du kommer sikkert til å få mye hjelp neste gang, det må i så fall vere frå velståande familiar med 2 rom :grumpy:

Lenke til kommentar
PS. det e isje eg som har valgt delene min bror har tatt seg av det (eg har jo selfølgeligt sodde ved siå av) og eg tror hans venner/"kontakter" vett "litt" bere en ein hau med 12 åringer som henge på hardware.no forum...

NO DISRESPECT te moderatorene.  

 

takk uansett for tilbake meldingene

Vel, der tråkka du litt i salaten tror jeg..

 

Men uansett som de fleste andre 12åringer på forumet her ( :roll: ) vil jeg oxo heller tatt en XP2500+ og Abit NF7 v2.0 foran det du har valgt. Dette vil oxo senke prisen en del..

 

Men hva vet vel jeg?

Lenke til kommentar
PS. det e isje eg som har valgt delene min bror har tatt seg av det (eg har jo selfølgeligt sodde ved siå av) og eg tror hans venner/"kontakter" vett "litt" bere en ein hau med 12 åringer som henge på hardware.no forum...

NO DISRESPECT te moderatorene.  

 

takk uansett for tilbake meldingene

Vel, der tråkka du litt i salaten tror jeg..

 

Men uansett som de fleste andre 12åringer på forumet her ( :roll: ) vil jeg oxo heller tatt en XP2500+ og Abit NF7 v2.0 foran det du har valgt. Dette vil oxo senke prisen en del..

 

Men hva vet vel jeg?

 

Han trenger vel ikkje sjå på prise,han er jo frå ein familie med god velstand :lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Lenke til kommentar
Han trenger vel ikkje sjå på prise,han er jo frå ein familie med god velstand :lol:  (osv)

Ahh stemmer det. Tenkte meg ikke om :) Klar over at innlegget mitt istad oxo kanskje var litt krasst,men nå er det kanskje nok flaming her nå. Han har kanskje ikke utrykket seg så fornuftig med tanke på videre fremtid i forumet men det gir oss ikke rett (ifølge rettningslinjene) til å flame fordet.

 

Så til topicstarter: kjøp det du føler for og om du trenger hjelp en annen gang, prøv å pass på hva du skriver.

 

Ha en god helg.

Lenke til kommentar

Må bare si unnskyld for mitt lille uheldige utsagn om forumet, det var absolut isje rettet mod alle. det eg meinte og si va at det e mangel på egne svar, det meste som e skreven her e ofte (isje altid) skreven en aen plass og han igjen har tatt det fra ein aen plass og hvis du følge den kjeden så kan du godt finne ein som har misforstått någe og sagt det vidare te ein aen osv.

 

Eg sette meget pris på alle som har gjedd meg tilbake melding.

uansett...du kan jo klokka XP2800 og høgere en XP2500 (kansje isje lige mange prosent) har jo litt med stabiliteten og gjøre og då.

 

Eg sette meget pris på alle som har gjedd meg tilbake melding. :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...