Gå til innhold

Test: Nettsky-tjenester


Anbefalte innlegg

Virker som om Box.com har gjort synkroniserings-programvaren tilgjenglig også for de som ikke er Business eller Enterprise kunder.

 

First off, thanks for using Box. We’d like to give you Box Sync – one of our most requested features – FREE!

 

Box Sync is a cross-platform productivity booster that keeps files from your Box account in sync with your computer desktop – automatically. So everybody’s always on the same page:

  • Select what you sync: Choose how many – or few – Box folders you access from the desktop
  • Access files offline: Files are automatically sent to your desktop synced folders
  • Get everybody in sync: Whenever you edit a file, the whole group receives the updated version

 

Lastet den ned og satte den opp. Nå har jeg 50 GB gratis på Box.com (eier Sony Xperia telefon) som jeg kan synkronisere med folder på PCen. Kommer nok til å bruke denne tjenesten mest fremover (har bare 5 GB på Dropbox og Google Drive).

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Hadde dropbox et par år men det ble for mye "dilldall" med tanke på sync hit og dit. Det jeg trengte var et enkelt og greit backupprogram. Valget har falt på norske JOTTA som jeg er storfornøyd med.

Bruker du linken nedenfor får du 10GB gratis lagring. (det går fort å rekrtutere GB)

 

https://www.jotta.no/signup?referer=AE6AD827C964C926ED2C76C3E1C92716

Endret av tovalb
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 6 måneder senere...

Har Google Drive fått orden på desktop-klienten sin nå? Jeg husker at i starten så var det mye trøbbel med opplasting og ikke minst mangel på "delopplastning" hvis du endret en liten bit av en stor fil.

 

Nå har jeg snart fyllt opp 200GB hos dropbox og trenger mer albuerom. Dessverre er prisene rimelig stive for 500 gb hos dropbox (3k i året), mens jeg får 1000GB hos Google for omtrent samme pris.

 

Er det noen som har erfaring fra dropbox og google drive som har noen tips eller kommentarer om hvordan sistnevnte fungerer etter et drøyt år på markedet?

 

 

edit: Problemene jeg snakker om som også matcher noen av mine egne erfaringer fra i fjor.
http://productforums.google.com/forum/#!topic/drive/Me5TfKCQUsM

Endret av Twinflower
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...