Gå til innhold

Hjelp til kjøp av koffert


Anbefalte innlegg

Skal kjøpe ny koffert nå før ferien. Pris er ingen hindring, men da må den vare en stund.

 

Har sett på Samsonite Cosmolite. Dyr, ekstremt lett og spinner-funksjon. Er denne verdt prisen på 3500,-?

 

Det summerer vel opp kriteriene mine greit. Jo lettere, desto bedre. At jeg kan dra den med meg er også greit, samt at den tåler alt den blir utsatt for på reise rundt omkring.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte nylig en stor samsonite for under halvparten av det. Ville ha 2 hjul da 4 hjul blir mere ustabilt og og lettere skadet og den kan rulle avgårede om det ikke er flatt. Valgte også å ikke ta en modell med glidelås rundt da de så lett åpnes med en kulepenn.

 

Men folk er heldigvis forskjellige. :)

Endret av robertaas
Lenke til kommentar

Hardcase er i hvertfall the way to go, koffertene kan bli rimelig tøft behandlet på flyplasser.

 

Hvorfor er det et problem at glidelås kan enkelt åpnes med kulepenn? Mener ganske sikkert, i hvertfall hvis man reiser i USA, at de ikke ønsker/tillater låst innsjekket bagasje da kontrollører skal ha mulighet til å manuelt sjekke bagasjen, og eventuelt bryte låsen hvis de ikke har "masterkey" e.l. Dette måtte kun være et problem hvis man etterlater bagasjen uten tilsyn andre steder i mine øyne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...