Gå til innhold

Final Fantasy I-XIII speedrun-maraton streames live 6. til 13. juni


Anbefalte innlegg

Kupo!

 

Om en uke er det igjen klart for årets høydepunkt for alle Final Fantasy-fans! Som i 2010 og 2011 arrangerer den svenske gruppen Tantalus4 et speedrun-maraton av alle titlene i Final Fantasy-hovedserien i håp om å slå sine tidligere rekorder. Hele maratonet streames live fra deres hjemmeside med et eget chatroom for alle som følger med; der kan man diskutere spillene, komme med tips eller bare prate løst. Maratonet har bygd seg opp en solid følgerskare av FF-fans over årene, men det er alltid ønskelig med flere, så jeg oppfordrer alle som er interessert og har tid til å ta en titt. Som i fjor er maratonet knyttet til en veldedig sak det er mulig å donere penger til.

 

Hjemmeside (sjekk ut tidene fra 2011):

 

http://tantalus4.se/

 

Facebook-side:

 

http://www.facebook....04208229630389/

 

Håper på å se flest mulig Final Fantasy-fans fra forumet! Jeg vil være tilstede gjennom mesteparten av maratonet og gå under varianter av nicket jeg bruker her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vel fortsatt ikke noen dato, men håper på mer info under E3.

Tipper det kun er snakk om en grafisk oppdatering og noen mindre justeringer.

Er vel også snakk om at det er International versjonen, men det var jo den utgaven vi fikk her til lands.

Blir nok mer en utfordring for de amerikanske spillerne som vil få juling av Dark Aeons :D

Lenke til kommentar

Noes! Så ikke denne tråden før nå :(

 

Får håpe de gjør det samme neste år også :)

 

Dang! Jeg nevnte maratonet også i Final Fantasy-tråden.

 

Men du kan jo like Facebook-siden så får du oppdateringer, eventuelt følge med på hjemmesiden. Godt mulig det blir et maraton til i år, men i mindre skala og med andre spill. Hvertfall blitt det før.

 

Kan være verdt å få med seg slutten på dette og. De sliter med sistebossen på Final Fantasy XIII og det er spennende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...