Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er nesten meningsløst å kjøpe GTX 680 da GTX 670 har nesten en helt identisk ytelse i BF3 for 500,- kr mindre. Med tanke på det faktum ta ditt kriterium er ultra i BF3 så vil jeg anbefale en custom versjon av GTX 670 for lavere temperatur og derav høyere overklokkingspotensiale.

 

battlefield%201920.png

Endret av Symmetrical
Lenke til kommentar

http://www.diskusjon...owtopic=1437769

 

Litt mer input her. Støtter forslaget om å droppe "green" disk, og helt klart GTX 670 fremfor 680.

 

Skjerm blir også ofte undervurdert i "gaming" maskiner. Gå heller for en skjerm med IPS panel. Tro meg, etter å ha brukt en HP ZR30w i lengre tid, og midlertidig hoppe over på en 22" TN-basert skjerm.. så er det natt og dag.

 

Feks Dell Ultrasharp, eller HP ZRxxxx er utrolig gode skjermer med knallfarger. Ikke se deg blind på lavest mulig ms, det henger ikke alltid sammen med realiteten. Dustinhome.no er generelt også billigere enn komplett.

Endret av fflex
Lenke til kommentar

GTX 670 gir klart mer for pengene. Jeg ville nok valgt følgende kort: ASUS GeForce GTX 670 2GB PhysX CUDA 3.549 kr, som får mye ros for å være veldig kjølig og stille, samtidig som det yter bedre enn et referansekort av GTX 680.

 

Forøvrig ville jeg byttet ut skjermen med en langt bedre og mer holdbar modell (hvis du skal ha TN-panel): Eizo 24" LCD FlexScan S2402WFS-GY.

ellers er IPS-panel alternativ som fflex nevner, men du må holde tungen rett i munnen.

Endret av efikkan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...