Gå til innhold

Har du smakt flere energi drikker en meg?


Anbefalte innlegg

Fra Tyskland? Høres i så fall rart ut fordi den første smaken var cherry, så kom peach, lime/lemon og coco cherimoya, mener ikke en av de? Har ikke hørt om noe eple smak, eller kanskje du snakker om en annen?
De kan godt hende :) Smakte ivertfall veldig likt eple ;)

 

Bomba ble tatt ut av salg tidlig i 2010 i Norge, fantes i Sverige en liten stund etterpå og man fikk den i 4 smaker
Det var synd at de tok den vekk.. var favoritt drikken min..
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Smaker denne akkurat det samme som den brusversjonen av Mountain Dew. Denne drikken ble vel også forbudt siden det var ett for høyt koffein innhold i den, men kommer den tilbake som en energi drikk mon tru? :)

 

har ikke fått smakt den enda selv, men vil tro at smaken ligger tett opptil brusen.

Brusen selges fortsatt i norge blant annet på meny.

http://www.goodcandy...tain-dew-energy

 

vi skal ihvertfall gjennom Pepsi og ringnes, begynne å selge adrealine utgave av denne til sommeren

Endret av ulv666
Lenke til kommentar

Spennede, men battery finnes jo allerede i 568ml (1 pint) boks, er det egen 500ml? Og blir det begge smakene med den nye? Eller bare original?

 

Lurer også på om dette er mtn dew adrenaline som det snakkes om?

 

Er den du har lagt bilde ut av, det er snakk om. mountain dew adrenaline

 

battery Pint går dessverre ut, da dette var limited edition, men er lov å håpe på en comeback.

solgte veldig bra.

 

kommer kun foreløpig i battery fresh på 0,5, og vanlig battery på 0.33 single og 6pk

Endret av ulv666
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 år senere...

Jeg er 14 og har aldri smakt energidrikk. Grunnen er at jeg ikke får lov, av pappa, men når folk driver å skryter at de har smakt den nye redbullen, kan jeg "skryte" av at jeg aldri har smakt det. Og folk blir like overrasket over det hver gang happy.png

 

Faren din er en smart mann!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

 

 

Jeg er 14 og har aldri smakt energidrikk. Grunnen er at jeg ikke får lov, av pappa, men når folk driver å skryter at de har smakt den nye redbullen, kan jeg "skryte" av at jeg aldri har smakt det. Og folk blir like overrasket over det hver gang happy.png

Faren din er en smart mann!

Ahahahahahahaa, synes det var dårlig gjort å dra opp en to år gammel post :p Jeg dæææver, klein jeg var den gangen :p Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Her e de eg husker

Adrenaline energy

Battery

Battery lime sugarfree

Battery frsh

Battery Remix

Battery twisted

Black orginal

Black Orange

Black Mint

Black Sex energy

Burn Orginal

Burn Blue

Burn Lemon

Burn Berry

Burn Mocha

Burn tropical

Burn sugarfree

Burn Mango Sugarfree

Bad Dog

Bull Dog

Kommer me resten senere har ikkje tid til å skrive resten

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...