Gå til innhold

Test: Samsung Galaxy S III


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ringte brukerstøtte hos Samsung i dag og ble fortalt at f.eks. offline nedlastninger fra Wimp ikke kunne lagres på ekstrnt SD card på Smsung Galaxy s3 9300. Jeg synes dette er en stor svakhet og informerte dem om dette og ba dem om mulig lage en oppdatering som løser dette. Er det noen andre som har opplevd dette. Jeg har et håp om at saksbehandler eventuelt sa feil.

Jeg trodde det var Wimp som ikke støtter lagring til eksternt SD kort??

Lenke til kommentar

Jeg ringte brukerstøtte hos Samsung i dag og ble fortalt at f.eks. offline nedlastninger fra Wimp ikke kunne lagres på ekstrnt SD card på Smsung Galaxy s3 9300. Jeg synes dette er en stor svakhet og informerte dem om dette og ba dem om mulig lage en oppdatering som løser dette. Er det noen andre som har opplevd dette. Jeg har et håp om at saksbehandler eventuelt sa feil.

 

Kan bekrefte det Diablito sier. Dette ligger i WiMP, ikke hos Samsung. En annen måte å sjekke det på, er jo at det fungerer utmerket med Spotify. Og at WiMP har samme problemet på andre merker enn Samsung.

Lenke til kommentar

Joda, så der var også jeg den lykkelige eier av Galaxy S III :) :)

 

 

Fyttehelsike for en telefon!! Er rimelig bra imponert, selv om den satte meg og feriebudsjettet tilbake med over 5 høvdinger.

 

Men så begynner hverdagsproblemene å melde seg; den skal jo bæres rundt og den skal fylles med musikk. Det jeg lurer på er:

 

 

Finnes det en stor nok bæreveske å ha i beltet? Den velkjente svenske produsenten Krusell har en modell som heter Krusell Hector 3XL Leather Case. Den har innermålene 71 x 135 x 10 mm. Den skulle passe nesten. Kun på lengden (S II er 136,6 mm lang) kan det skorte, men det er ikke mye om å gjøre.

 

Jeg har en tilsvarende fra Krusell, og liker den kjempegodt. Den spiser en HTC One S, men jeg trenger en større til S III.

Jeg er vant med å ha bæreveske i beltet, for i lommene har jeg nøkler og bankkort. Vil ikke ha en mobil sammen med dem. Baklommene er uaktuelt. Noen forslag? Må være til å bære i beltet.

 

 

Så er det lyd og bilde. Jeg bruker Mac, med OS X ver. 10.7.4. Brukte Salling Media Sync til å synke kamerabilder og musikk mellom min HTC One S of iTunes/iPhoto. Det fungerte flott. Får ikke dette til med S III. Har lastet ned et program, som gjør at det går enkelt å finne og transportere filer til og fra Macen og S III. Men det er ikke snakk om synking, og Salling Media Sync finner ikke S III-telefonen. Ganske kjipt.

Vil helst ikke bruke mastodonten Samsung Kies, og jeg tror ikke den kan kommunisere med iTunes/iPhoto. Noen som har noen forslag?

 

 

Innlegget er også postet i en annen tråd på forumet, relatert til Denne telefonen.

Lenke til kommentar

Dra et annet ikon fra hjemmeskjermen over et av ikonene nederst - så vil det byttes ut

 

Edit: må lese alt... :) Her: settings -> security -> lock screen options -> shortcuts

 

Har lett og lest og styrt, før jeg måtte be om hjelp :) Kunne ikke drømt om at innstillingene jeg søkte etter lå der de lå. Men hjelp fikk jeg, takk skal du ha!

 

Dette er for øvrig den desidert mest konge telefonen jeg har hatt, og jeg har hatt mange!

Endret av CellularDude
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja,polycarbonate har delvis samme molekylære struktur som det vi kaller plastikk. Når Htc bruker dette gode materiale bruker anmeldere fine adjektiver for å beskrive det-men S3 sin bruk av samme materiale betegnes som plast. Sier vel litt om manglende research og kanskje kunnskaper. S3 er satt under lupen en meget solid og nøyaktig sammensatt telefon. Alle har sine måter å lage mobilene på-de fleste er svært bra,se bare på LG 4x Hd-flotte detaljer-solid tvers igjennom. Som Prada og Note. Glasstelefoner glemmer vi,

Lenke til kommentar

Polykarbonat er vel litt tøffere enn "vanlig" plast. S III har en stilig fremtoning, men er litt glatt, noe som ikke skyldes plastmaterialet, men valg av glatt overflate.

 

Så har jeg lest en og annen test om at det er en metallkant rundt S III-telefonen, noe som er rent tøv. Metall vil generelt fremstå som kaldere å ta på enn plast, og jeg kjente raskt at "metallkanten" rundt S III er plast. Har lest en test som viser at metallfinishen skaller av, men vet ikke om dette er noe utbredt problem.

 

Jeg har hatt S III i snart to uker, og jeg kan bare konstatere at her gjør Samsung alt rett. Et svært bra produkt, selv om den for en del blir for lang og bred.

 

La meg få legge til at jeg også har Samsung kjøleskap, som er det beste kjøleskapet jeg har hatt. Det ser man spesielt på holdbarheten på grønnsaker. Har også et glimrende Samsung plasma-TV og en multifunksjonsskriver. Samsung lager produkter av meget høy kvalitet, og følger virkelig med i utviklingen.

Endret av CellularDude
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Polykarbonat er vel litt tøffere enn "vanlig" plast. S III har en stilig fremtoning, men er litt glatt, noe som ikke skyldes plastmaterialet, men valg av glatt overflate.Så har jeg lest en og annen test om at det er en metallkant rundt S III-telefonen, noe som er rent tøv. Metall vil generelt fremstå som kaldere å ta på enn plast, og jeg kjente raskt at "metallkanten" rundt S III er plast. Har lest en test som viser at metallfinishen skaller av, men vet ikke om dette er noe utbredt problem.Jeg har hatt S III i snart to uker, og jeg kan bare konstatere at her gjør Samsung alt rett. Et svært bra produkt, selv om den for en del blir for lang og bred.La meg få legge til at jeg også har Samsung kjøleskap, som er det beste kjøleskapet jeg har hatt. Det ser man spesielt på holdbarheten på grønnsaker. Har også et glimrende Samsung plasma-TV og en multifunksjonsskriver. Samsung lager produkter av meget høy kvalitet, og følger virkelig med i utviklingen.

 

Tiltredes-meget godt skrevet-og jeg sammen med mange andre voksne bekjente kjenner oss igjen i både beskrivelsen av telefonen. Du nevner kjøleskapet-jeg har også det pluss tre Pc'er fra Samsung.Topp kvalitet og balansert maskin og software.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...