Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vise jenter at man liker dem


Anbefalte innlegg

Hvis jeg er forelsket i en jente i paralellklassen min, som jeg ikke har snakket med før, at jeg liker henne? Jeg har likt to-tre av bildene hennes på facebook. Vet ikke om hun har lagt merke til meg, men hun har ikke gitt meg noe spesiell øyekontakt eller vist meg noe interesse i det hele tatt.

 

Hvordan vise henne at jeg liker henne? Anonym poster: 2f67f6f90a82f41f75ba25a3173c3ece

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis jeg er forelsket i en jente i paralellklassen min, som jeg ikke har snakket med før, at jeg liker henne? Jeg har likt to-tre av bildene hennes på facebook. Vet ikke om hun har lagt merke til meg, men hun har ikke gitt meg noe spesiell øyekontakt eller vist meg noe interesse i det hele tatt.

 

Hvordan vise henne at jeg liker henne? Anonym poster: 2f67f6f90a82f41f75ba25a3173c3ece

 

Tja, du kan jo smile og si hei, neste gang du ser henne, og se hvordan hun reagerer.

Lenke til kommentar

Ville ikkje akkuratt smilt til ho, prøv heller å sjå på ho og få augekontakt, du må virke "mystisk", hørest teit ut, men det funka fjell! Du må for all del, ikkje rødme, eller viste nokre teikn på at du er sjenert. Dette MÅ gå knirkefritt.

 

Etter at dåke har fått "tilfeldig" blikkkontakt eit par gonga, så kan du prøve å kontakte ho på facebook, skype, ect.

 

Jenter er OFTE veldig forsiktige i starten, når du kontakta ho. Dei vil muligens virke uinterisert i det du seier, eller få samtalen til å dø fort.

eksempel: gutt: Hey, ka du gjer på?

jente: ingenting

...

...

...

Vist jenta ikkje spør tilbake etter logisk menge tid, så må du finne på noke kjapt!

eks. gutt: ingenting, hæ? kult, det virka interessant, ka det går ut på?

 

ect. ect. ect.

 

Då visa du interesse, og om du skriver det slik, kan det hende at ho smiler, på hennar ende av skjermen. Neste samtale kan vere heilt lik, men varier svara dine.

 

Når samtalane har fått god flyt, er du på meget god veg, men før eller seinare, vil samtale begynne å dø ut igjen, då ifrå begge sider. Du vil ikkje ha noko spesielt å skrive, og ikkje ho heller. Dette må du prøve å ungå! Inviter ho ut, før dette skjer, om dykk har vert ute på byn på "date", vil dykk mest sannsynlig ha meir å snakke om i neste samtale, som f.eks. kva dåke skal finne på neste gong.

 

Når dåke har tilbrakt ein GOD del virtuell tid, samt litt mindre fysisk tid, så vil alt skje av seg sjølv.

 

Også hugs å ha ein instilling der du stiller deg in på at du SKAL ha denne dama, anten i senga, eller under armen, kjem litt an på kor gammal de er.

 

uansett, lukke til! Var i same posisjon, måtte berre gripe om ballane, og er no på "fysisk-tid"-stadiet ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Då står det mellom to ting, ho er anten interessert i deg, og spelar med "hard to get" strategien, eller så er det at du ikkje står så høgt i økosystemet i skulen din.

 

Om du henger med fleire forskjellige på skulen, og kjem godt overens med folk på skulen, ser bra ut, og ser gjerne ned på folk, så er du høgt oppe i økosystemet.

 

Om du er ein av dei som henger med ein fast gjeng heile tida, og dåke prata om dåkas som gjerne ingen andre forstår så godt, så ligger du midt på treet.

 

Om du er ein av dei som henger med ein fast "gjeng" på 1-2 stk, og snakka om ting som absolutt ingen andre kan noke av, (eks. nerd), så ligger du lavt.

 

Hadde også hjulpet om vi hadde vist alder. Tipper ungdomskulen, ettersom du er forelska i ei jente, som du ikkje har snakka med ect.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå må du ta en pause fra denne veiledningen og innse harde fakta. Naturligvis vil ikke jenta søke etter øyekontakt når hun knapt nok vet at han eksistere. Frem til jenta vet hvem han er vil hun ikke tenke et sekund på å få blikkkontakt i gangene. Det sier seg selv. Man gir jo ikke blikkkontakt med mennesker man ikke kjenner

 

Det at hun ikke stirrer tilbake på trådstarter betyr ingen verdens ting. Han har jo ikke mistet henne når han ikke engang har snakket med henne. Og hvorfor skulle jenta spille "hard to get" ovenfor en person hun knapt nok vet at eksisterer?

Okay, ja leste over innlegget til TS ein gong til, og vart litt feil å skrive det slik :) Flott at vi har folk som er litt meir oppmerksomme enn andre! :w00t:

Lenke til kommentar

Jeg tenker ofte at det er lurt å tro at man har god tid, den ene dagen så sier man hei, den andre dagen gir man et kompliment, fin bukse, pen idag, Så lar man det gå litt tid, så er det på tide med litt kino, ta på henne, hold henne på skulderen når du sier hei, knuff til henne i kantina. Sånn vanlige flørtete ting.

 

Husk uansett at det er stor forskjell på å være 16 og 20. Det kommer du til å merke når du tenker over det.

 

Jeg var vel "forelsket" i alle jentene i klassen min, og ble turned down av samtlige i løpet av min periode på vgs. Men lærte mye av dette, blant annet alle tegnene på at en jente ikke er interesert.

 

Så prøv dem frem. Husk at du må virke interesant, og grei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Trur ikkje eg ville komentert på alle, komenter heller på albumet elns ;) Du får gjerne sjå dei bildene ho legger ut i ein statusoppdatering, så lenge ho ikkje er slik som poster eit og eit bilde for å vere sikker på at alle ser dei. I tilfelle så kan du like denne statusoppdateringa :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...