Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bestilte Copter fra CDON etter å ha lest innlegget ditt.

Fint om du kommer med en tilbakemelding på hvordan de er :) Jeg har seks stykker her fra ebay som jeg kjøpte til en femmer samlet, så jeg bruker de frem til jeg veit litt mer.

 

Jeg tror jeg bestilte de samme som deg :p Sitter de virkelig så løst?

 

Copter-filmen jeg har på SGS II er i alle fall veldig fin.

Lenke til kommentar

Hentet ut min på posten nå. Må si telefonen er utrolig mye finere i virkeligheten enn på bilder jeg har sett. Og jeg er glad den blå ble utsatt som jeg hadde bestilt, for den var virkelig fin i hvit. Positivt overrasket og rimelig fornøyd :green:

Endret av KontraBass
Lenke til kommentar

Jeg tror jeg bestilte de samme som deg :p Sitter de virkelig så løst?

 

Copter-filmen jeg har på SGS II er i alle fall veldig fin.

Jepp. Skjermen er flat midt på, men rammen har helling ned mot kantene på alle sider. Rimelig håpløst. Jeg hadde den som fulgte med CaseMate på s2. Den var fin, men litt tykk.

 

KontraBass: Jeg var også skeptisk siden s2 er litt harry i hvit. Denne var jo meget pen! Kjenner den er litt stor for små jentehender å håndtere med en hånd, men jeg blir nok vant med det.

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Det er hvit, og det er ikke fingermerker, man må speile lys et i bak coveret for å kunne se det, minner litt om de bildene vi har sett av den blå! Det er på en måte regnbuens farger i et rart mønster som ligger under den blanke lakken.

 

Kan dere sjekke deres i lyset? Feks under en taklampe!

Var på Elkjøp i Molde å så på den hvite der. Og hvis jeg studerte i lyset så jeg regnbuens farger. Absolutt ikke til å pirkes på, men jeg så det.

Lenke til kommentar

Så flott!

 

Håper jeg får min i morgen! Ble sendt fra NetOnNet i dag, men posten har bare mottatt melding foreløpig.

I morgen? Hvor bor du da?

Min ble også sendt i dag fra Netonnet (yey!), håper på å få den en gang neste uke, bor I bergen og har aldri hatt all verdens tiltro til posten...

Lenke til kommentar

Så flott!

 

Håper jeg får min i morgen! Ble sendt fra NetOnNet i dag, men posten har bare mottatt melding foreløpig.

I morgen? Hvor bor du da?

Min ble også sendt i dag fra Netonnet (yey!), håper på å få den en gang neste uke, bor I bergen og har aldri hatt all verdens tiltro til posten...

Du kan nok satse på denne uken ja! Hvis den er på terminal i Oslo nå, blir den nok sendt med fly i natt.
Lenke til kommentar

Så flott!

 

Håper jeg får min i morgen! Ble sendt fra NetOnNet i dag, men posten har bare mottatt melding foreløpig.

I morgen? Hvor bor du da?

Min ble også sendt i dag fra Netonnet (yey!), håper på å få den en gang neste uke, bor I bergen og har aldri hatt all verdens tiltro til posten...

 

Bor i Oslo.

 

Er jo lov å håpe :p

Lenke til kommentar

Noen andre her som har forhåndsbestilt fra Chess?? Jeg bestilte 14.05 ,fikk kvitering på bestillinga samme dag, men ikke hørt noe etter det..

 

Begynner å bli veldig utålmodig. Dårlig å ikke greie å sende en mail eller meld, om hva som skjer!

 

Jeg mottok simkort noen dager etter bestillingen, å abonnementet mitt ble flyttet over den 25.05..

Har jeg da mulighet til å heve kjøpet, å heller handle tlf ett annet sted?

Dette går fint. Jeg gjorde det samme og avbestilte hos Netcom for å heller gå over til Telenor. Har nå Netcom-abo uten binding frem til jeg får Telenor-sim. Fikk beskjed av Telenor at ingen av Samsung-mobilene kom operatørlåst derfra.

 

Kjøpte meg noen billige skjermfolier fra ebay og ser at disse sitter svært dårlig. Skjermen på telefonen er ikke helt rett og den detter lett av. Hvordan er disse dyre foliene?

har nå på invisibleshield. Skuffet. Den gliser fælt og med amoled skjerm ser det helt på tryne ut blir hard plast på meg
Lenke til kommentar

Jeg tror jeg bestilte de samme som deg :p Sitter de virkelig så løst?

 

Copter-filmen jeg har på SGS II er i alle fall veldig fin.

Jepp. Skjermen er flat midt på, men rammen har helling ned mot kantene på alle sider. Rimelig håpløst. Jeg hadde den som fulgte med CaseMate på s2. Den var fin, men litt tykk.

 

KontraBass: Jeg var også skeptisk siden s2 er litt harry i hvit. Denne var jo meget pen! Kjenner den er litt stor for små jentehender å håndtere med en hånd, men jeg blir nok vant med det.

 

Skal si ifra :-)

 

Hvordan ser forresten telefonen ut med det svarte coveret fra ebay?

Lenke til kommentar

KontraBass: Jeg var også skeptisk siden s2 er litt harry i hvit. Denne var jo meget pen! Kjenner den er litt stor for små jentehender å håndtere med en hånd, men jeg blir nok vant med det.

 

Ut i fra bildene syntes jeg S2 var penere enn S3. Men i virkeligheten var det motsatt. Så designet kombinert med hvit gjør den mye finere enn S2 i hvit synes jeg.

 

Så stor skjerm gjør det vanskelig å betjene med en hånd med vanlig store guttehender også. Skjermen blir rett og slett for stor til å rekke over med en hånd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...