Gå til innhold

Se brukernes beste aprilbilder


Anbefalte innlegg

Personlig synes jeg nettopp denne blandingen av ferskinger, dyktige amatører og "proffer" gjør både måneds-trådene, beste bilder-artiklene og forumet bra. Førstnevnte får hjelp og inspirasjon, "proffene" får utvidet nettverket sitt. Win-win.

Endret av Bykatt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Holdt nesten på å miste 'pædda' i gulvet når jeg kom til siste siden. En skikkelig høydare å komme med , virkelig artig.

( slår å snekre platting anyday :-) )

 

Også nevnes en av mine favoritter innen serier også. Franquin sorte sider ligger i plast pent bevart her hos meg :-)

 

post-31116-0-87569300-1337458073_thumb.jpg

 

 

 

 

 

Langsom applaus fra meg til iStereo , egilh ,Joaaso og solaar

Endret av sollie
Lenke til kommentar

Det Krølle sa. +1. Helt enig osv.

 

Hadde en periode i fjor hvor mine bilder var med i artiklene flere måneder på rad (t.o.m. 3 bilder i samme artikkel) - og nå blir jeg like skuffet hver gang jeg ikke "får bli med". :p Men så vet jeg egentlig innerst inne at bildene jeg leverte, ikke var bra nok. Men det får meg jo ikke til å gi opp. Jeg blir heller enda mer motivert, selv om det delvis er proffe jeg "konkurrerer" mot. :) En ting er det høye nivået på bildene redaktøren velger ut, men jeg er også veldig imponert over det redaktøren skriver om hvert bilde. Så pluss pluss til Akam også.

Endret av Ratleto
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Åååh se her ja :) Hurra jeg fikk med ett bilde igjen, jeg blir så glad av å lese slike tilbakemeldinger, det varmer veldig. Tusen takk! :)

 

Langsom applaus fra meg til iStereo , egilh ,Joaaso og solaar

 

Tusen takk, setter veldig pris på at andre liker bildene også! :)

Endret av Solaar
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...