Gå til innhold

ICS-oppdateringen til Galaxy Note er forsinket


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette gjør de helt sikkert for å selge mer SIII

 

Hæ? Om jeg ville ha en Note hadde jeg aldri valgt en SIII bare pga ICS. Så sykt viktig er det ikke å ha siste versjon av Android. Note har jo klart definerte bruksområder som SIII ikke vil være like god på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Bakgrunnen var at vi koblet vår Galaxy Note til en PC med Kies, og fikk oppdateringen til Ice Cream Sandwich (ICS) installert automatisk." Enda dere visste dere hadde en Note som var fra utlandet,så slapp dere en sånn artikkel. Må si dette er dårlig journalistikk, og enda verre at de brukte nærmere en uke på å si hva som faktisk er fakta! ELENDIG AMOBIL!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Bakgrunnen var at vi koblet vår Galaxy Note til en PC med Kies, og fikk oppdateringen til Ice Cream Sandwich (ICS) installert automatisk." Enda dere visste dere hadde en Note som var fra utlandet,så slapp dere en sånn artikkel. Må si dette er dårlig journalistikk, og enda verre at de brukte nærmere en uke på å si hva som faktisk er fakta! ELENDIG AMOBIL!

 

Hei!

Takk for konstruktiv tilbakemelding. Det er sånne som deg som gjør at vi stadig blir bedre :dribble: Selvpisking er iverksatt.

 

Når det er sagt, er vårt testeksemplar fra Samsung Norge.

 

Espen

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forsingket Android oppdatering på Samsung Galaxy NoteForsingket Android oppdatering på Samsung GalaxyForsingket Android oppdatering på SamsungForsingket Android oppdatering Forsingket AndroidForsingket

 

Forsinket*

Forsinket*

Forsinket*

Forsinket*

Forsinket*

Forsinket*

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Tviler på at den firmwaren dere venter på er fri for bugs hvis den kommer innen mai.

Det er så mye bugs på den som er nå at det var bare å returnere.

Det finnes ikke firmware uten bugs! Slik har det alltid vært og slik vil det alltid være

 

...der det finnes firmware, finnes det bugs! -ArcticOC 2012

Lenke til kommentar
"Bakgrunnen var at vi koblet vår Galaxy Note til en PC med Kies, og fikk oppdateringen til Ice Cream Sandwich (ICS) installert automatisk." Enda dere visste dere hadde en Note som var fra utlandet,så slapp dere en sånn artikkel. Må si dette er dårlig journalistikk, og enda verre at de brukte nærmere en uke på å si hva som faktisk er fakta! ELENDIG AMOBIL!
Hei!Takk for konstruktiv tilbakemelding. Det er sånne som deg som gjør at vi stadig blir bedre :dribble: Selvpisking er iverksatt.Når det er sagt, er vårt testeksemplar fra Samsung Norge.Espen

 

: ) Regnet med dere visste det var en tysk/utenlands versjon iogmed at samsung selv sier at den Norske versjonen av ICS først er klar i slutten av mai,tidligst starten av juni(tenker vi ser slutten ;) ) , men sånt skjer =) Bare beklagelig at det tok så lang tid før det ble rettet på, iogmed jeg som mange andre bruker Amobil daglig, og stoler på det som står der :)

 

Mvh

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, min ICS på SGN fungerer som en drøm. Har hatt det inne i 2mnd. Med en rom fra ICS Stunner.

 

Joda, men med den bugen som var på ICS lekkasjen som Stunner er basert på så er du heldig som i det hele tatt har en Note å bruke. Det spekuleres i om at bugen er der i stock ICS også, så CWM + ICS på Note er for tiden ikke noe jeg tar sjansen på i alle fall.

 

-KJ

Lenke til kommentar

Jeg kjører også Stunner, og er utrolig fornøyd. Og med wave på 4.x har jo samsung rett og slett fjernet mange av google sine geniale nye features i ICS, bare for å ha wave der i lik layout som før.

 

Noten min lever nå 3 dager uten lading (med wave var det ~1,5) og i motsetning til Note med wave er den alltid lynrask!

Lenke til kommentar
Forsingket Android oppdatering på Samsung Galaxy NoteForsingket Android oppdatering på Samsung GalaxyForsingket Android oppdatering på SamsungForsingket Android oppdatering Forsingket AndroidForsingket
Forsinket*Forsinket*Forsinket*Forsinket*Forsinket*Forsinket*

fuck...

 

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...