Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

IT Eksamen 2012

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, tipper det er flere enn meg som kom opp i dette, så jeg tenkte å lage en post her =)

Hvordan forbereder folk seg?

Jeg har atm laget en registrering og innlogging i silverlight, og skal lage noe senere i dag =)

Edit siden Jeg var uklar i titelen; IT2! =3

Endret av Kai Stone
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er det nok , uheldigvis for deg pleier eksamen å være for mye lagt opp til de med AS3 og flash, når det i pinsippet skal kunne gå med programmer som C++ og Silverlight.

Skrevet

Og, er det noen her som vet om noen sider eller youtube-linker som forteller godt og grunnleggende om løkker, arrays, flash osv? Som for eksempel når de ulike tingene skal bli brukt og i hvilken sammenheng?

Skrevet

Og, er det noen her som vet om noen sider eller youtube-linker som forteller godt og grunnleggende om løkker, arrays, flash osv? Som for eksempel når de ulike tingene skal bli brukt og i hvilken sammenheng?

Går ut ifra at det skulle være nok å lese boken. Det meste står der, og det er ganske forklarende.

Skrevet

Går ut ifra at det skulle være nok å lese boken. Det meste står der, og det er ganske forklarende.

Joda. Har lest boken og forstår det som står sånn halvveis.. Men greier ikke å sette det inn i en sammenheng om jeg får en tekstoppgave..

Skrevet (endret)

Jeg må lære meg å dokumentere bedre (Ofte siste oppgaven på eksamen). Har hørt at det står litt i boken om dette, noen andre plasser som kan være lærerike?

Hadde fått 5+ på sist heldagsprøve hadde jeg bare dokumentert litt.... xD (Faen) ;)

Endret av Slaps'ærn
Skrevet

Hvis noen har en lærer som har LITT kompetanse, og kan hjelpe med en eksempeldokumentasjon hadde det vært flott om noen hadde lastet den opp her (eller noe). Virker som dokumentasjonsdelen ikke bare er et potensielt problem for meg.

• Liker 1
Skrevet

Kom selv opp i IT2 :) Da går det i AS3 og flash, fun tiems! Har fått beskjed av læreren om å fokusere på eksamen Vår/Høst 2011; det meste går i todimensjonale tabeller, kombobokser og radioknapper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...