Gå til innhold

Bole - og sixpack


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Større armer, jo. Store armer? Tja. Hva er omkretsen din nå og hva er målet?

http://www.google.no...SQ2PyqDA&zoom=1

 

FAnt et ganske så perfekt bilde i en post her på forumet - målet er like store armer som han her på bilde: Når det gjelder meg selv så har jeg ikke Tynne armer men heller ikke store. Noe midt imellom. Så vill du si at det er umulig for meg og nå like store armer som han her på 1 år? HVis jeg presser meg hver trening - får i meg nok mineraler proteiner vitaminer osv osv.,

Kan jeg spørre hvorfor du skal rushe så SYKT, ting tar tid.

vil da ikke si at det er og rushe? Det er noe jeg vill oppn] p] 1 år

Lenke til kommentar

Hvorfor det? Han ønsker å få større armer, da burde han fokusere på isolasjonsøvelser og volum. Ser ut som at du tar utgangspunkt i SL 5x5, er bra program det. Men det er relativ styrke og ikke volum

Vell, jeg har ganske store armer og ejg har aldri i mitt liv trent iso øvelser. Han må trene kjerneøvelser først og fremst, og så kan han starte med iso som suplement. Hvor mye veksthormon produksjon stimulerer du ved å trene 5% av musklene i kroppen?

 

Det er som å kjøpe feite felger og forvente at bilen blir racerbil.

 

@TS: Hva er det du vil oppnå? Bli alfamale eller no sånnt piss? Bol vitner bare om en ting, dårlig karakter.

Endret av Zepticon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor det? Han ønsker å få større armer, da burde han fokusere på isolasjonsøvelser og volum. Ser ut som at du tar utgangspunkt i SL 5x5, er bra program det. Men det er relativ styrke og ikke volum

Vell, jeg har ganske store armer og ejg har aldri i mitt liv trent iso øvelser. Han må trene kjerneøvelser først og fremst, og så kan han starte med iso som suplement. Hvor mye veksthormon produksjon stimulerer du ved å trene 5% av musklene i kroppen?

 

Det er som å kjøpe feite felger og forvente at bilen blir racerbil.

 

@TS: Hva er det du vil oppnå? Bli alfamale eller no sånnt piss? Bol vitner bare om en ting, dårlig karakter.

 

Sa ikke at han kun skulle kjøre isolasjonsøvelser (ser at det virker som at jeg skrev det), men at hvis han vil få større biceps feks. så burde han vel også ta øvelser som fokuserer på biceps, istedenfor bare knebøy, markløft og benkpress. Som man ser i RYP feks.

Lenke til kommentar

Om du vil bygge raskest mulig er isolasjonøvelse det beste med 10-15rep. Det er derfor bodybuildere trener iso. 8pack er realistisk innen en halvt års tid, om du virkelig går inn for det.

 

http://www.youtube.com/watch?v=m8wZNGL4iA4&f

 

Han nevner nok bol fordi han ikke vet hva det er. Når jeg var yngre trodde vennene mine at horsepower var en form for bol som gjorde dem svære. Dette greier seg nok bare om uvitenhet.

Endret av -EZ
Lenke til kommentar

Hvorfor det? Han ønsker å få større armer, da burde han fokusere på isolasjonsøvelser og volum. Ser ut som at du tar utgangspunkt i SL 5x5, er bra program det. Men det er relativ styrke og ikke volum

Vell, jeg har ganske store armer og ejg har aldri i mitt liv trent iso øvelser. Han må trene kjerneøvelser først og fremst, og så kan han starte med iso som suplement. Hvor mye veksthormon produksjon stimulerer du ved å trene 5% av musklene i kroppen?

 

Det er som å kjøpe feite felger og forvente at bilen blir racerbil.

 

@TS: Hva er det du vil oppnå? Bli alfamale eller no sånnt piss? Bol vitner bare om en ting, dårlig karakter.

 

Sa ikke at han kun skulle kjøre isolasjonsøvelser (ser at det virker som at jeg skrev det), men at hvis han vil få større biceps feks. så burde han vel også ta øvelser som fokuserer på biceps, istedenfor bare knebøy, markløft og benkpress. Som man ser i RYP feks.

Han burde inkludere markløft og benkpress. Øvelser som benkpress, markløft og knebøy øker testosteronet i kroppen, jo høyere testosteronnivå du har i kroppen jo mer muskler vil du bygge. Det derfor disse øvelsene er elementært i vært enkelt treningsprogram. Uansett om han bare hadde trent armer og mage. Vil han ende med å se ut som en ape. Det ville også ha godt utover holdning og helsa.

Endret av -EZ
Lenke til kommentar

Hvorfor det? Han ønsker å få større armer, da burde han fokusere på isolasjonsøvelser og volum. Ser ut som at du tar utgangspunkt i SL 5x5, er bra program det. Men det er relativ styrke og ikke volum

Vell, jeg har ganske store armer og ejg har aldri i mitt liv trent iso øvelser. Han må trene kjerneøvelser først og fremst, og så kan han starte med iso som suplement. Hvor mye veksthormon produksjon stimulerer du ved å trene 5% av musklene i kroppen?

 

Det er som å kjøpe feite felger og forvente at bilen blir racerbil.

 

@TS: Hva er det du vil oppnå? Bli alfamale eller no sånnt piss? Bol vitner bare om en ting, dårlig karakter.

 

Sa ikke at han kun skulle kjøre isolasjonsøvelser (ser at det virker som at jeg skrev det), men at hvis han vil få større biceps feks. så burde han vel også ta øvelser som fokuserer på biceps, istedenfor bare knebøy, markløft og benkpress. Som man ser i RYP feks.

Han burde inkludere markløft og benkpress. Øvelser som benkpress, markløft og knebøy øker testosteronet i kroppen, jo høyere testosteronnivå du har i kroppen jo mer muskler vil du bygge.

 

Les svaret mitt over, tar selv også knebøy og markløft, både fordi at den trener hele kroppen og øker testestoron nivået mitt.

Lenke til kommentar

Med den holdningen og forventningene du har til trening vil du ikke oppnå noe som helst de neste årene. Dette kan jeg garantere deg :)

 

Jeg vil også anbefale deg baseøvelser som nevnt lengre opp, selv om jeg ikke startet min trenings karriere med dette. Når jeg startet å trene hadde jeg i underkant 29cm rundt armene, nå er jeg 42cm. Dette har tatt nesten 7 år, selv om det kun er de 3 siste årene jeg har vært mer seriøs i forhold til kostholdet og treningen generelt.

 

Jeg vil anbefale deg å lese mer, gå på nettsider som iform.no, treningsforum.no og fitnessbloggen.no . Evt søk på google på ord som "styrketrening nybegynner" etc. Du vil få mer utbytte av å lese 30-60 min hver dag om styrketrening/kosthold enn å prøve på egenhånd de neste månedene med tulle øvelser og tulle kosthold.

Lenke til kommentar

Med den holdningen og forventningene du har til trening vil du ikke oppnå noe som helst de neste årene. Dette kan jeg garantere deg :)

 

Jeg vil også anbefale deg baseøvelser som nevnt lengre opp, selv om jeg ikke startet min trenings karriere med dette. Når jeg startet å trene hadde jeg i underkant 29cm rundt armene, nå er jeg 42cm. Dette har tatt nesten 7 år, selv om det kun er de 3 siste årene jeg har vært mer seriøs i forhold til kostholdet og treningen generelt.

 

Jeg vil anbefale deg å lese mer, gå på nettsider som iform.no, treningsforum.no og fitnessbloggen.no . Evt søk på google på ord som "styrketrening nybegynner" etc. Du vil få mer utbytte av å lese 30-60 min hver dag om styrketrening/kosthold enn å prøve på egenhånd de neste månedene med tulle øvelser og tulle kosthold.

 

Takk for tipsene!

Men hva mener du? Kommer aldri til og oppn] noe med den holdninga? Har da ikke daarlig holdning? Jeg har heller ikke forventninger? Jeg har et maal, og oppnaa like store armer (Bilde) Saa jeg skjonner egentlig ikke hva du snakker om?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...