Gå til innhold

Hva gjør du i fritida?


Anbefalte innlegg

Om du gjør det bra på skolen har du i det minste en god økonomisk fremtid foran deg. Kan jo alltids være du finner sosialdelen kjekkere ved en senere anledning.

 

Jeg har nok en lang vei å gå før det. Trenger jobberfaring og burde bli vandt til å omgås med nye mennesker - noe som ikke er enkelt fra der jeg er nå.

 

Vel, jeg er 29 år, har jobbet vær eneste dag av mitt liv, har så mange venner at jeg må ha 3 mobiler. Jeg har to kjærester, en seriøs og en på si. Jeg tjener godt på jobben og kan dermed ta meg mange friheter (skal til Cannes med dama i sommer).

 

Livet er rett og slett herlig! :D

 

Bra for deg.. Bra for deg.. Gratulerer. Men en på si? Seriøst? :omg: Jeg hadde skutt noen bare for et seriøst forhold.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har nok en lang vei å gå før det. Trenger jobberfaring og burde bli vandt til å omgås med nye mennesker - noe som ikke er enkelt fra der jeg er nå.

 

Hvor er du nå? Jobb får du alltids om du virkelig vil. Om du får akkurat den jobben du vil ha derimot, da må du virkelig ville litt til.

Lenke til kommentar

Spiller gitar og sover. Ellers ikke en noe. Har lite virkelige venner. Gjør det dårlig på skolen. Suger i realfag, men god i K&H.

 

Prøver og vise at jeg egentlig er en taper med ingen mål for fremtiden.

Lenke til kommentar

Slapp av, du er enda ung og har god tid til å skaffe deg en dame. Base pass på å riste riktig godt fra deg før du setter ringen på fingeren din. Problemet er ikke det å ha en dame, det er hvordan man beholder hun som er vanskelig.

 

Takk skal du ha forresten. Det har krevd en del dedikasjon og jobbing for å komme til dit jeg er i dag. :D

Lenke til kommentar

Jeg har nok en lang vei å gå før det. Trenger jobberfaring og burde bli vandt til å omgås med nye mennesker - noe som ikke er enkelt fra der jeg er nå.

 

Hvor er du nå? Jobb får du alltids om du virkelig vil. Om du får akkurat den jobben du vil ha derimot, da må du virkelig ville litt til.

 

Jeg er ferdig med VGS om cirka to uker og skal etter dette forsøke å finne en jobb. Jeg er ikke kresen og for meg så er faktisk det viktigste å ha en jobb i det hele tatt.. Men som nevnt tidligere så er jeg ikke en veldig sosial person før jeg blir godt kjent med individer. På en annen side så er jeg flink til å snakke og tolke mennesker til tross for denne mangelen av aktiv sosial samhandling.

 

Slapp av, du er enda ung og har god tid til å skaffe deg en dame. Base pass på å riste riktig godt fra deg før du setter ringen på fingeren din. Problemet er ikke det å ha en dame, det er hvordan man beholder hun som er vanskelig.

Takk skal du ha forresten. Det har krevd en del dedikasjon og jobbing for å komme til dit jeg er i dag.

 

Jeg er ikke så veldig positiv til selve tanken om å bli gift jeg har heller aldri opplevd kjærlighet fra noen andre enn familien min (typisk familie - du vet). Med andre ord så vet jeg ikke hva kjærlighet egentlig omhandler. ja, ja.. Håper jeg ikke er den eneste i verden som er slik. Jeg ser signalene men tørr ikke rykke inn hvis du skjønner hva jeg mener..

Endret av Symmetrical
Lenke til kommentar

Vel, å få en sommerjobb akkurat nå, så sent, kan være vanskelig. Men om du f.eks. skal studere kan jo det å skaffe seg en deltidsjobb som du kanskje kan starte på i sommer være et alternativ. Om du har mulighet til allerede nå å flytte dit du skal. Om du skal studere, da.

 

Jeg har ingen penger så kan ikke flytte noe sted. Men planen min er å ha en deltidsjobb mens jeg studerer - noe jeg skal etter sommerferien. Jeg er så desperat at jeg ville aksepterte det meste av deltidsjobber..

Lenke til kommentar

Folk er forsjellige men du vil alltid finne mange som er akkurat som deg, eller vil være kjent med deg sånn sett. Noen liker det å ha en hektisk hverdag med flere rundt seg stortsett heletiden. For min del ga jeg mer og mer faen i hva andre syntes man skal gjøre med livet sitt. Som sitatet mitt sier (som jeg også har en tattovering som), sammle dine verdier og ta vare på dem, la dem lyse deg opp. Er også viktig i mine øyne å få gjort det du vil nå som du ikke kan før du står på kirkegulvet. Nå er jeg 20 år og ennå ung, da er det lov å være dum og lære og feile, få med så mye erfaring man kan er viktig for meg. så ja.

Lenke til kommentar

Jeg er litt ensom ulv jeg og.. Er ikke avsosial eller noe, men har andre interesser. De fleste i klassen spiller fotball flere ganger i uka, mens jeg ikke er en trenings type. Har venner ja, men er nesten aldri med dem. For det meste spiller jeg gta, hører på hip hop døgnet rundt og driver med graffiti (ikke tagging). Når jeg er med venner liker jeg å gå ut å gjøre "rampestreker" og denslags. De fleste har vokst fra det nå, eller har aldri tid til å stikke ut i hverdagen. Dame situasjonen har aldri sett mørkere ut. I sjuende klasse dro jeg damer som bare det, men på ungdomsskolen suger jeg til å flørte med jenter :s sliter ikke med utseende, har hørt flere ganger at jeg er kjekk fra både gutter og jenter. Problemet er at jeg er elendig til å flørte og ikke så veldig utadvent.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...