Gå til innhold

Asus slipper røff bærbar for spillere


Anbefalte innlegg

Asus har valgt å ikke bruke optimus...

Det vet jeg og det var derfor jeg skrev "(opp til produsenten om det inkluderes)" ;) GTX 670 og 675 er søppel fordi de ikke vil støtte TXAA og fordi de ikke tilbyr forbedret design, lavere strømbruk og lavere temperaturer. Kjøper du en laptop med GTX 670M i stedet for 660M er det dumt. Trenger du mer kraft burde du, som jeg sa tidligere, vente på nVIDIA GeForce GTX 680M. AMD 7970 er så ustabilt pga. drivere at ALIENWARE ikke har inkludert kortet i maskinene enda. Det kortet burde man holde seg unna til det blir mer stabilt (hvis det blir det).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du skal ha bærbar gamer, ta en kikk på Deviltech.de. En svært god side der du får 25% rabatt når du lager norsk bruker pga toll. GENIALT
vet du om de kommer til å bruke 7970m? pcene deres er så mye penere enn multicom sine...
Vet ikke helt, men jeg TROR ikke 7970m kommer der med det første. Men man kan også bestille Alienware fra USA. Der er de billige, ser awesome ut OG kommer med 7970m. Men de sender ikke frakt til Norge, men det fikser du med Jetcarrier.com :wee:

takk for tipset, blir kanskje alienware, det er mange som sier det er overprisa deller, men de er jo mye sterkere og koster mindre enn asus g75, jeg fikk til å konfigurere med ssd og 7970m+sterkeste qm prosessoren til mindre enn 19000 nok

 

Lenke til kommentar

Er det? Dette er altså samme maskin som her i Norge fåes under navnet Multicom Kunshan P170E. Sett opp maken hardware i konfigurasjonen, legg til frakt og 25% mva på den Amerikanske - trekk så også fra verdien av 5 års reklamasjonsrett og norsk forbrukerkjøpslov - ting som amerikanerne mangler, de må kjøpe seg forsikringer for denslags. Hva får vi da?

Valget er slett ikke så åpenbart og godtatt.

Lenke til kommentar

Det er et lite sjansepill

 

 

Sammenligning med identiske spesifikasjoner inkl frakt, moms:

 

(P170E) Multicom: 15331 Kr + 5 års reklamasjonsrett + Norsk support

(Sager NP9170) Xoticpc: 12633 Kr + Sound Blaster Lydkort + veske (Går ikke å fjerne lydkort eller veske)

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

(ASUS G75VW) Multicom: 12468 kr + 5 års reklamasjonsrett

(Sager NP9170) Xoticpc: 10561 kr + Sound Blaster Lydkort + veske (Går ikke å fjerne lydkort eller veske)

 

Hva som er lurest er opp til deg selv å bestemme. Av personlige erfaringer har jeg aldri hatt bruk for reklamasjonsretten og derfor ville valget for meg vært enkelt:)

Endret av gallsman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...