Gå til innhold

Krem/rens for fet hud (Mann)


Anbefalte innlegg

Jeg har aldri brukt noen form for kremer eller hudrenser, men det er i ferd med å endre seg.

 

Jeg har ganske uren og fet hud, en del slike små sorte prikker (spessielt rundt nesa) og vil gjerne prøve å fjerne dette.

Jeg dusjer hver morning, og tenkte at her burde jeg kunne avse noen minutter til hudrens.

 

Er det noen som har peiling på hvilke produkter jeg trenger?

Setter også veldig pris på om det forklares hva produktet faktisk gjør..

 

Jeg har sett litt rundt, og ser det er krem-kit med før-rens, mellom-rens, etter-rens og fuktighetskrem til sist. For meg virker dette litt overkill, er det nødvendig?

 

Setter selvsagt pris på at produktene ikke koster skjorta, men jeg er villig til å grave dypt i lommeboka om det kreves.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har et sett fra Vichy. En ansiktsrenseting jeg bruker i dusjen, en fuktighteskrem og en asftershavekrem (og barberskum). Tror det koster en del (var en gave), men det varer mye lengre enn du skulle tro når du ser de små tubene.

 

Jeg har aldri prøvd andre merker, eller produkter, men jeg er i hvert fall fornøyd med dette.

Endret av Må jeg?
Lenke til kommentar

Godt å vite at de varer lenger enn man skulle tro :) Noen av flaskene jeg har sett er meget små.

 

Jeg er egentlig ikke blitt veldig mye klokere av det her, spesiellt siden dere ikke nevner deres hudtyper..

Eller er hudtyper bare en form for salgstriks? Ikke vet jeg.

Lenke til kommentar

The Body Shop har masse naturell produkter som ikke inneholder masse syntetisk drit som du ikke vet hva er. Jeg anbefaler deg å sjekke ut body shop.

 

Til hudrens bruker jeg en mild ansiktsvask og fuktighetskrem med jojoba etterpå.

 

Ca en gang i måneden bruker jeg en eller annen gjørmemaske også slike nesestrips for sorte prikker.

 

Det kunne selvfølgelig vært bedre, man skal egentlig bruke ansikts- vask, melk, toner og deretter fuktighetskrem, facescrub 1-2 ganger i uka +++ Men jeg bryr meg ikke så mye.

 

Sjekk ut body shop!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...